اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۵۲۶
سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس مدعی است که ۶ هفته دور از میادین خواهد بود.
۰۳:۲۷ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس مدعی است که ۶ هفته دور از میادین خواهد بود. حسینی به گفته خود پیش از بازی سوپرجام از ناحیه کمر احساس درد شدید داشته و تلاش هایی که در جهت رفع مصدومیت او شده پاسخ عکس داده است.
دیروز اعلام شد که این بازیکن قطعا به بازی هفته نخست نمی رسد و از سوی دیگر برانکو نیز رسما اعلام کرد قصد ندارد به کاپیتان تیمش فشار وارد شود چرا که به او نیاز دارد.  حسینی در تمرین دیروز پرسپولیس با لباس شخصی حاضر شد و ادعای عجیبی درباره مدت زمان دوری خود از میادین داشت. او اعلام کرد ۶ هفته نمی تواند برای پرسپولیس به میدان برود و با این وضع او بازی با الاهلی در لیگ قهرمانان را نیز از دست خواهد داد اگرچه از این بازی محروم است.
ادعای سیدجلال در تمرین روز گذشته سرخ ها یک شوک عجیب و غیرمنتظره برای قهرمان لیگ بود شوکی که البته چندان دور از ذهن نبود و قابل  پیش بینی به نظر می رسید. سیدجلال به عنوان کاپیتان پرسپولیس یکی از چند بازیکنی بود که هفته گذشته در اعتصاب زیرپوستی و اعتراض به عدم دریافت مطالبات مصاحبه کرد و این اعتراضات را کاپیتانی نمود.
حسینی حتی بعد از بلوای عجیب مهدی طارمی و حمله به مدیریت باشگاه پشت مهاجم جنجالی تیمش درآمد و از شماره 9 حمایت کرد. او در روزهای گذشته نیز کادر پزشکی تیم را زیر سوال برده و اعتراضش را به کمبود امکانات باشگاه رسانه‌ای کرده تا سیدجلال به نوعی در دو هفته اخیر چهره معترض و جنجالی قهرمان لیگ باشد. ادعای کاپیتان پرسپولیس از همین رو تردیدهای جدی را به‌وجود می آورد که آیا ادعای سیدجلال درباره مصدومیتش واقعیت دارد یا یک نوع بهانه‌جویی و نافرمانی مدنی در واکنش به اتفاقات اخیر است؟ با توجه به روند اتفاقات دو هفته اخیر همه گزینه دوم را بیشتر باور دارند!

منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین