اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۵۲۴
بعد از بروز مشکلات و حواشی اخیر در پرسپولیس این مساله به ذهن می‌رسد که شاید عده‌ یا گروهی قصد دارند با مانع‌تراشی برای پرسپولیس برانکو را دچار چالش‌های فراوان کرده و او را از هدف اصلی‌اش دور کنند.
۰۳:۲۳ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| بعد از بروز مشکلات و حواشی اخیر در پرسپولیس این مساله به ذهن می‌رسد که شاید عده‌ یا گروهی قصد دارند با مانع‌تراشی برای پرسپولیس برانکو را دچار چالش‌های فراوان کرده و او را از هدف اصلی‌اش دور کنند. در ادامه این بحث مطرح شده که شاید عده‌ای با اهداف از پیش تعیین شده و مشخص، قصد دارند برانکو را از سر راه بردارند که اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد باید نگران آینده پرسپولیس و اهداف آن بود.
برانکو یک مربی کاملا حرفه‌ای است که همه امور را در نظر دارد و تحرکات اطرافش را به خوبی رصد می‌کند. طبق شنیده‌ها برانکو از این رفتارها هم ناراحت بوده و کاملا از اتفاقات پشت پرده باخبر است.
نکته جالب آنجایی است که برای مدیرعاملی پرسپولیس برخی نام‌هایی منتشر می‌شود که نه تنها با برانکو رابطه خوبی ندارند بلکه با او در گذشته دچار چالش‌های مهمی هم شده‌اند. همان زمان که برانکو سرمربی تیم ملی بود و برخی‌ها سعی در قبولاندن بازیکنان مد نظر خودشان به تیم‌ ملی داشتند اما برانکو زیر بار این مساله نرفت. حالا اما مدیرانی برای گزینه مدیرعاملی پرسپولیس عنوان می‌شوند که یار غار و دوست صمیمی منتقد جدی برانکو در پرسپولیس هستند. با این شرایط برانکو باید چه کند؟ با افرادی که با دست‌های پشت پرده قصد تخریب او و تیمش را دارند بجنگد یا اینکه به جنگ مدیرانی برود که از راه‌های خاص برای رسیدن به مدیریت پرسپولیس مطرح می‌شوند؟
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین