اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۵۲۰
بعد از مصاحبه‌های هماهنگ درباره مشکلات مالی و البته صحبت‌های طارمی علیه مدیریت باشگاه، یکشنبه شب بازیکنان اصلی پرسپولیس در اقدامی هماهنگ پستی مشترک در صفحه اینستاگرم شان منتشر کردند که عجیب به نظر می‌رسید.
۰۳:۱۱ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| بعد از مصاحبه‌های هماهنگ درباره مشکلات مالی و البته صحبت‌های طارمی علیه مدیریت باشگاه، یکشنبه شب بازیکنان اصلی پرسپولیس در اقدامی هماهنگ پستی مشترک در صفحه اینستاگرم شان منتشر کردند که عجیب به نظر می‌رسید.
بازیکنان ذیل عکسی از قهرمانی در سوپرجام این متن را منتشر کرده بودند: «همیشه بنا را بر آن داشتیم که مخاطب سخن مان شما هواداران باشید و اکنون نیز به آن پایبندیم. بر همگان روشن است که همیشه در تمام شرایط و مشکلات به وجود آمده شما حامی تیم بوده اید. پس به جبران لطف شما بزرگواران خود را موظف به پاسخگویی به شما می‌دانیم که مالک واقعی نام بزرگ پرسپولیس هستید و حتی مخارج آن را نیز تامین می‌نمایید. می‌بایست خدمت شما خوبان عرض نماییم که اساسا اعتصاب به معنای دست از کار کشیدن و تعطیل کردن امور است اما در این مدت اعتصابی در کار نبود و فرزندان پرسپولیس به دنبال گوشی شنوا برای اعتراض بودند ولی یافت نشد که نشد. اما اهم سخنان شامل موارد ذیل است:
چرا تیم قهرمان باید یک فصل با بزرگترین مشکلات دست و پنجه نرم کند؟ چرا تیمی که حد نصاب‌های جدیدی را به ثبت رسانده باید درگیر مشکلات مالی باشد؟ چرا به دلیل سودجویی افرادی خاص باید قهرمانی به کام تمام زحمتکشان پرسپولیس تلخ گردد؟ چرا افرادی همیشه می‌خواهند بازیکنان را رودرروی مردم قرار دهند؟ چراهمیشه هستند افرادی که دسترنج دیگران را به یغما می‌برند؟ مهم‌تر از آنکه چرا باید مبلغ قرارداد افرادی بدون هیچ توجیه فنی یا کیفی با مبالغ دیگران متفاوت باشد ؟ آن هم مبلغی که هواداران پرداخت آن را عهده دارند! و چرا...
باری، سوالات بسیار است و همچنان گوش شنوایی نیست! اما مهم خرسندی دل شما است. پس سوگند یاد می‌داریم که زین پس به شما پاسخگو باشیم و به شما متعهد؛ شرفمان را پشتوانه سوگندمان خواهیم گذاشت که جز برای رضای دل شما عزیزان قدمی بر نداریم.»
بعد از انتشار این پست عده‌ای این مساله را مطرح کردند که بازیکنان در حمایت از مهدی طارمی چنین مطالبی را عنوان کرده‌اند و حالا که همبازی گلزن‌شان علیه مدیریت باشگاه طغیان کرده نمی‌خواهند او تنها بماند. هر چند منظور این پست و پرسش‌هایی که مطرح شده تا حدودی سربسته و مبهم به نظر می‌رسید اما بعید نیست بازیکنان پرسپولیس به خاطر اینکه دوست ندارند طارمی از سوی باشگاه جریمه یا محروم شود پشت او در بیایند.
از سوی دیگر عده‌ای از این صحبت‌ها اینگونه برداشت کرده‌اند که روی سخن بازیکنان همان حامی مالی است که ظاهرا باشگاه را در تنگنای مالی قرار داده و بعد از لغو شهرآورد نمی‌خواهد به باشگاه پول بدهد. شاید بتوان از سه پرسش نخستی که در پست مزبور مطرح شده به چنین نتیجه‌ای رسید. البته هوادارانی هم که چنین تصوری داشتند دوباره به 3090 تاخته‌اند و قصد دارند دیگر هواداران را ترغیب کنند که از سامانه این حامی مالی خارج شوند و با هجوم به سایت 3090 آن را تحت فشار قرار دهند.
اما گروه سومی هم هستند که می‌گویند این پست هم حمایت از مهدی طارمی است هم مواجهه مستقیم با مدیریت باشگاه. در واقع با اشاراتی که آنها به رودررو کردن بازیکنان و هواداران(مثل آنچه طارمی گفته بود) داشته‌اند می‌توان مدیریت باشگاه را در مقابل بازیکنان دید. البته در این میان یک نکته مبهم نیز در مطلب بازیکنان دیده می‌شود. آنها در بخشی از مطلب و چراهای خود این سوال را مطرح کرده‌اند که چرا قرارداد برخی نفرات بدون توجیه منطقی بیشتر است؟ طبیعتا بازیکنان پرسپولیس به قرارداد همدیگر کاری ندارند و بعید نیست آنها به قراردادهای بازیکنان جدید مثل منشا معترض شده باشند.
به هر حال از ظاهر قضیه اینطور برمی آید که گمانه گروه سوم را می‌توان جدی‌تر گرفت و بازیکنان با مدیریت باشگاه وارد یک جنگ علنی شده‌اند. ظاهرا پرداخت روز یکشنبه به هیچ وجه آنها را راضی نکرده و همان شب منجر به این اعتراض صریح شده است. بازیکنان در همین پست به هواداران گفته‌اند از این پس به آنها پاسخگو و متعهد هستند. این یعنی که دیگر کاری با باشگاه ندارند و عملا رودرروی طاهری و ترکاشوند ایستاده‌اند.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری