اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۵۱۶
نایب‌رئیس بانوان فدراسیون والیبال گفت: تلاش ما این است تیم نوجوانان در مسابقات پیش رو بهترین نتایج را بگیرد به همین دلیل اردوها را زودتر آغاز می‌کنیم.
۰۲:۰۴ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| فریبا صادقی در گفت‌وگویی، درباره آغاز اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: یک سال به مسابقات قهرمانی آسیا فرصت داریم، اما تصمیم گرفتیم اردوی این تیم را زودتر آغاز کنیم. از طرفی در نظر داریم تیم را برای مسابقات کسب سهمیه المپیک هم آماده کنیم. تلاش ما این است این تیم در مسابقات پیش‌رو بهترین نتایج را بگیرد.

صادقی با اشاره به آغاز اردو از 15 مرداد، عنوان کرد: در مجموع 106 نفر به اردو دعوت می‌شوند و در 3 مرحله این اردوها را برگزار می‌کنیم. با توجه به اینکه تیم نوجوانان در رده سنی زیر 17 سال است، می‌خواهیم استعدادیابی تیمی پایین‌تر از این رده سنی را نیز آغاز کنیم.

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون والیبال درباره کادر فنی تیم نوجوانان، خاطرنشان کرد: برای تیم نوجوانان از کادر ایرانی استفاده می‌کنیم و تصمیم قطعی در این باره شنبه اعلام خواهد شد. برای تیم استعدادیابی نیز درباره چند مربی خارجی استعلام گرفته‌ایم که یکی از آنها چین است. حالا این مربیان خارجی را با مربیان داخلی و مشاوران فنی مقایسه کرده و تصمیم نهایی اعلام می‌شود.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که برای تیم ملی بزرگسالان بعد از مسابقات قهرمانی آسیا برای حضور در رقابت‌های مقدماتی جهانی برنامه‌ای دارید یا خیر، گفت: فکر نمی‌کنم فرصتی داشته باشیم. البته باید صبر کنیم و ببینیم این اردو چه تاثیری در مسابقات قهرمانی آسیا می‌گذارد و نتایج در فیلیپین چه خواهد شد.

صادقی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه با این کادر در مسابقات مقدماتی قهرمانی جهان هم همکاری خواهید کرد یا خیر، یادآور شد: با توجه به شرایطی که خواهیم داشت در این باره تصمیم می‌گیریم.

انتهای پیام/آ
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: تیم ملی والیبال
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری