اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۵۱۰
رئیس کمیته فنی فوتسال از تشکیل ستاد هماهنگی مسابقات فوتسال مقدماتی جام ملت‌های آسیا که قرار است به میزبانی شهر تبریز برگزار شود، خبر داد.
۲۳:۳۷ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| عباس ترابیان در مورد حضور نماینده کنفدراسیون فوتسال آسیا و بازدید وی از محل میزبانی مسابقات مقدماتی فوتسال آسیا در تبریز اظهار داشت: امروز بعدازظهر به اتفاق سینک نماینده ارشد AFC به تبریز سفر کردیم که در بدو ورود به این شهر مورد استقبال رسمی مسئولین آذربایجان شرقی قرار گرفتیم.

وی در ادامه گفت: در جلسه‌ای که در محل هیأت فوتبال این استان با حضور مسئولین، معاونت سازمان ورزش و مسئولین هیأت فوتبال آذربایجان شرقی و همچنین مسئولین باشگاه مس سونگون و رئیس استادیوم ورزشی پورشریفی تبریز در محل برگزاری این مسابقات برگزار شد. ابتدا تمامی برنامه‌ریزی‌های کمیته فوتسال که از چندین ماه قبل تاکنون با مسئولین این استان برگزار شده با حضور نماینده ارشد AFC مجدداً مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس کمیته فنی فوتسال گفت: در این جلسه بنا شد که یک ستاد هماهنگی جهت برگزاری این مسابقات تشکیل شود و طی 2 روز آتی نخست در روز اول از استادیوم‌ها و محل برگزاری مسابقات و روز بعد هتل‌‌ها و محل اسکان تیم‌ها و همچنین داوران و نمایندگان بازدید خواهیم کرد.

به گزارش فارس، مسابقات مقدماتی فوتسال جام ملت‌های آسیا قرار است در مهرماه به میزبانی تبریز برگزار شود؛ تیم ملی ایران در این دوره با تیم‌های افغانستان، ازبکستان، نپال و ترکمنستان هم گروه است.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری