اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۵۰۵
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت:‌ گیتی‌پسند با 6 امتیاز با قاطعیت به دور بعد صعود کرد و امیدوارم با جام قهرمانی به ایران برگردد و بار دیگر قدرت فوتسال ایران را دوباره به رخ آسیا بکشند.
۲۱:۴۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|

مسعود کیانفر در گفت‌وگویی،‌ در مورد بازی این هفته مقاومت البرز مقابل آذرخش بندرعباس در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال گفت: تیم آذرخش یک تیم خوب همراه با بازیکنان با تجربه و با کیفیتی است. همچنین این تیم دارای سرمربی و کادر فنی با هوشی است که در لیگ امسال توانسته بازیکنان خوبی را جذب کند.

وی در ادامه گفت: تیم آذرخش همانند تیم ما از روز اول با قرعه بدی روبه‌رو شده و می‌دانیم بازی سختی در مقابل این تیم داریم اما تمام سعی و تلاش خود را می‌کنیم که با یک بازی حساب شده اولین 3 امتیاز در خانه را کسب کنیم.

سرمربی تیم مقاومت البرز همچنین در مورد بازی‌های تیم گیتی‌پسند در رقابت‌های جام فوتسال باشگاه‌های آسیا گفت:‌ تیم گیتی‌پسند یکی از تیم‌های خوب و با سابقه ایران است که در آسیا هم نامش برای خیلی‌ها آشنا است و این تیم دارای بازیکنان خوب و کادر فنی کاربلدی است.

کیانفر ادامه داد: خدا را شکر این تیم با 6 امتیاز با قاطعیت به دور بعد صعود کرد و امیدوارم با جام قهرمانی به ایران برگردد و بار دیگر قدرت فوتسال ایران را دوباره به رخ آسیا بکشند.

وی همچنین گفت: امسال تمام تیم‌های حاضر در این مسابقات از نظر کیفی سطح بالایی دارند و اکثراً‌ تیم‌ها از بازیکنان خارجی استفاده کرده‌اند و به خاطر همین موضوع مسابقات در سطح بالایی قرار دارد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری