اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۴۹۵
پاسور تیم ملی والیبال امید ایران گفت: به اعتقاد من سرویس‌های خوب تیم ما در دیدار با عراق عامل اصلی پیروزی بود.
۲۱:۰۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت فدراسیون والیبال، حمید حمودی درباره پیروزی 3 بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل عراق در روز نخست مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا، اظهار داشت: برای پیروزی به میدان رفته بودیم و هدف‌مان این بود که در نخستین مسابقه آغاز خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: بازیکنان همین تیم در دیدار با بانک سرمایه در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا یک ست گرفته بودند و این یعنی ما امروز حریف آسانی پیش رو نداشتیم.

حمودی خاطر نشان کرد: بازیکنان امروز نمایش خوبی از خود ارائه دادند و علاوه بر این کادر فنی آنالیز بسیار خوبی از حریف داشت و در نهایت موجب شد به یک پیروزی خوب در ابتدای مسابقات دست پیدا کنیم.

پاسور تیم ملی والیبال امید ایران با اشاره به اینکه در والیبال امروز دنیا سرویس نقش بسیار مهمی دارد، گفت: در بازی امروز توانستیم سرویس‌های خوب و بابرنامه بزنیم و دریافت حریف را با مشکل مواجه کنیم و در دفاع روی تور مهارشان کنیم. قطعا سرویس‌های خوب دلیل اصلی پیروزی ما در دیدار با عراق بود.

حمودی در پایان درباره دیدار با پاکستان گفت: ما با این تیم در مسابقات قهرمانی امیدهای آسیا شرکت کردیم و این تیم را در دیدار ابتدایی آن مسابقات شکست دادیم. پاکستان تیم دست و پا بسته‌ای نیست و ما برای پیروزی به میدان می‌رویم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری