اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۴۸۷
دریافت‌کننده تیم ملی والیبال امید ایران گفت: با شناخت خوبی که از تیم عراق داشتیم با استفاده از نقاط ضعف این تیم به پیروزی رسیدیم.
۲۰:۲۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سعید جواهری، درباره پیروزی 3 بر صفر تیم ملی والیبال ایران در دیدار با عراق در روز نخست مسابقات قهرمانی مردان آسیا، گفت: این بازی برای ما بسیار مهم بود و باید تلاش می‌کردیم و در این مسابقات آغاز خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه با عملکرد خوب و انگیزه بالا مقابل تیم ملی عراق ظاهر شدیم و توانستیم قدم اول را محکم برداریم. این اتفاق برای آغاز کار در مسابقات اتفاق خوبی بود.

دریافت کننده ملی‌پوش کشورمان در ادامه با اشاره به اینکه شناخت خوبی از عراق داشتند، افزود: این تیم که امروز مقابل ما به میدان رفت مدتی قبل در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شرکت کرده بود و ما با آنالیز فیلم مسابقات این تیم در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا توانستیم با شناخت خوب مقابل آن ها صف‌آرایی کنیم.

جواهری که در دیدار با عراق عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را هم از آن خود کرد، در ادامه گفت: آنالیز خوبی که از عراق داشتیم موجب شد از نقاط ضعف این تیم استفاده کرده و بتوانیم با نتیجه 3 بر صفر شکست‌شان دهیم.

این بازیکن در پایان گفت: تمام تلاشم این بود که خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنم و برای تیمم مثبت ظاهر شوم که فکر می‌کنم در این راه موفق بودم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری