اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۴۸۱
کاپیتان تیم ملی والیبال امید ایران گفت: عراق تیم با‌تجربه‌ای بود اما ما با کنترل بازی توانستیم آن‌ها را شکست دهیم.
۲۰:۰۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت فدراسیون والیبال، رحمان تقی‌زاده، کاپیتان تیم ملی امید ایران درباره دیدار دو تیم ایران و عراق در آغاز رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا، گفت: بازی اول شرایط و سختی‌های خاصی دارد. این اولین بازی ما در این مسابقات و در کل در سطح بزرگسالان بود. شرایط جوی این مسابقات سخت است و ما همیشه در هوای خشک تمرین کردیم اما هوای اندونزی به شدت شرجی است و این کار را سخت کرده است.

وی ادامه داد: هرچند ما توانستیم راحت تیم عراق را ببریم اما عراق حریف خوبی بود. در بعضی مواقع بازی ما را تحت فشار قرار داد. با اینکه کم‌تجربه‌تر از این تیم بودیم اما توانستیم بازی را کنترل کنیم و این تیم را شکست دهیم.

کاپیتان تیم ملی امید گفت: با توجه به اینکه بازی اول بود از عملکرد خودم 50 درصد رضایت دارم اما قطعا تلاش می‌کنم رفته رفته شرایط بهتری داشته باشم و با نمایش خوب خودم به تیم کمک کنم.

تقی زاده افزود: هدف ما از هر مسابقه کسب تجربه است و از بازی امروز تجربیات لازم را کسب کردیم و بازی فردا هم قطعا آبستن تجربیات جدیدتری برای ما خواهد بود.

وی درباره بازی فردا تیم ایران، اظهار داشت: بازی با پاکستان بازی آسانی نیست. این تیم برای اینکه ایران را شکست دهد به میدان می‌آید اما ما هم در تلاشیم که بهترین بازی خود را ارائه دهیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری