اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۴۷۳
مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ برتر گفت: به هیچ وجه از خارج ازقوانین عمل نمی‌کنیم و تا رفع مشکلات ورزشگاه ثامن الائمه اجازه برگزاری بازی در آن نمی دهیم.
۱۹:۲۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| سعید فتاحی در گفت وگویی در مشهد اظهار داشت: از مدت ها قبل اعلام کرده بودیم ورزشگاه ثامن مشهد استاندارد های لازم برای برگزاری دیدارهای لیگ برتر ندارد. مخصوصا اینکه اسکوربورد و چمن ورزشگاه به تعمیرات اساسی نیاز دارد.

وی ادامه داد :بعد از اینکه آستان قدس رضوی رسما اعلام کرد امکان برگزاری دیدار سیاه جامگان و ذوب آهن در هفته اول لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا (ع) وجود ندارد ،مسئولان باشگاه سیاه جامگان ورزشگاه بجنورد را برای میزبانی به سازمان لیگ معرفی کردند.

فتاحی در خصوص صحبت های مطرح شده مبنی بر اینکه ورزشگاه بجنورد مربوط به استان خراسان شمالی است گفت:طبق قانون باید دو ورزشگاه توسط تیم میزبان در شهر خود معرفی شود اگر این اتفاق رخ ندهد براساس قانون بازی ها به استان همجوار منتقل می شود و اگر در استان همجوار هم ورزشگاه استاندارد نبود طبق نظر سازمان لیگ ورزشگاه معرفی می شود.
فتاحی ادامه داد:اگر درخواست سیاه جامگان مبنی بر انجام دیدار در بجنورد رسمی به دست ما برسد نماینده سازمان لیگ از ورزشگاه بجنورد بازدید خواهد کرد.به تمامی تیم هایی که ورزشگاه آنها مشکل چمن و اسکوربورد داشت گوشزد کرده بودیم که باید نواقص بر طرف شود.به هیچ عنوان با تیمی سازش نداریم زیرا اگر این گونه عمل کنیم سنگ روی سنگ بند نمی شود
فتاحی در پایان در پاسخ به این سئوال که ورزشگاه امام رضا (ع) هفته آینده و مصادف با میلاد امام هشتم افتتاح خواهد شد عنوان کرد: تاکنون خبری به دست ما نرسیده است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری