اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۴۵۴
قائم مقام باشگاه تراکتورسازی تبریز معتقد است حمایت همه جانبه هواداران پرشور این باشگاه و مسئولان دلسوز استانی تمامی مشکلات سرخپوشان را در این فصل مرتفع می سازد و تراکتورسازی در کنار هواداران وفادارش سربلند خواهد بود.
۱۸:۰۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی،کاظم شهریاری که یکی از مدیران باسابقه باشگاه تراکتورسازی است و اخیرا به عنوان قائم مقام این باشگاه از سوی مصطفی آجورلو انتخاب شده ابتدا در خصوص این سمت گفت:برای من تفاوتی ندارد که با چه پست و عنوانی به باشگاه تراکتورسازی خدمت کنم. همانطور که پیش از این گفتم حتی اگر هیچ سمتی در این باشگاه نداشته باشم به عنوان یک هوادار با تمام وجود روی سکو می نشینم و تیم محبوبم را تشویق می کنم. با این وجود از آقای آجورلو تشکر می کنم که باز هم به بنده لطف داشتند و امیدوارم بتوانم به خوبی پاسخ اعتماد ایشان را بدهم. بدون تردید خدمت به تراکتورسازی بزرگ و محبوب در هر سمتی افتخار است.

شهریاری پیرامون آخرین وضعیت تراکتورسازی در آستانه آغاز فصل جدید گفت:شرایط خوب است و با وجود تمام مشکلات برنامه های آماده سازی تیم با زحمات اعضای کادر فنی به خوبی دنبال شده است.آقای گل محمدی مربی توانمند ، بی حاشیه و پرتلاشی است که شبانه روز برای آماده سازی یک تیم قدرتمند تلاش کرده است. امیدواریم نتایج این زحمات را در مسابقات بگیریم و به خواست خدا عملکرد درخشانی داشته باشیم. خوشبختانه ما یکی از نخستین باشگاههایی هستیم که توانستیم بخشی از مبالغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم که این اتفاق خوبی است و حاصل زحمات مدیریت پرتلاش باشگاه است. من پیش از این هم گفته ام آقای آجورلو به تنهایی برای حل مشکلات باشگاه تلاش می کند و در بخش درآمدزایی هم عملکرد بسیار خوبی داشته که نتیجه آن را به خوبی می بینیم. خوشبختانه در این فصل هم برنامه های اقتصادی بسیار خوبی در نظر گرفته که اگر تنها بخش کوچکی از آن هم محقق شود تمامی مشکلات مالی باشگاه را حل می کند.

قائم مقام باشگاه تراکتورسازی گفت:لازم است هواداران باشگاه بدانند که آقای آجورلو در این دو فصل یک ریال از باشگاه تراکتورسازی دریافت نکرده و هیچ قرارداد مالی برای خودش تنظیم نکرده است. در واقع ایشان به دنبال هیچ منفعت شخصی نبوده اما شبانه روز با دلسوزی به دنبال حل مشکلات مالی است. ما در حال حاضر طرح های اقتصادی بسیار مفید و کارآمدی داریم که برای تامین اعتبارات باشگاه در نظر گرفته شده و می تواند تحول بزرگی ایجاد کند. این اتفاق بسیار خوب و ارزشمندی است که مدیریت باشگاه توانسته برای اولین بار چنین طرح هایی را ایجاد کند و حالا گام دوم را هواداران همیشه همراه تراکتورسازی بردارند تا با حمایت از همین طرح ها زمینه حل مشکلات مالی باشگاه را فراهم سازند. طرح دریافت کارت هواداری تراکتورسازی از بانک کوثر ،‌خرید سیم کارت های آذرتل که برای نخستین بار در یک باشگاه ورزشی اجرا می شود ، طرح عضویت در سامانه 3090 که سال گذشته هم اجرایی شد همینطور طرح عضویت در سامانه وفاداری حلال که اطلاع رسانی گسترده ای در این خصوص انجام خواهد شد همچنین طرح های دیگری مثل بیمه رازی و دستگاههای پوز ابتکار بسیار خوبی برای رفع مشکلات اقتصادی و تامین اعتبارات لازم برای باشگاه است. در این طرح ها منافع هواداران نیز مورد توجه قرار گرفته و در برخی از آنها هیچ هزینه ای دریافت نمی شود. به زودی اطلاع رسانی وسیع و گسترده ای پیرامون نحوه عضویت در کلیه این طرح ها صورت خواهد گرفت و هواداران را به شکل دقیق در جریان کار قرار می دهیم. انتظار داریم که هوادار فهیم و همیشه همراه تراکتورسازی در سراسر کشور با حمایت از تیم محبوب خودش در این بخش مشارکت داشته باشد.ما با همدلی و اتحاد از تمامی مشکلات عبور خواهیم کرد. امروز همدلی خوبی میان کادر مدیریتی ، کادر فنی و بازیکنان تیم وجود دارد که اگر با حمایت همه جانبه هوادار همراه شود تراکتور را سربلند خواهد کرد.

شهریاری در ادامه گفت:بدهی های سنگین باقیمانده از گذشته واقعا مشکلات زیادی برای باشگاه ایجاد کرده است. تنها در خصوص پرونده های خارجی مجموع بدهی ها به حدود 7 میلیارد تومان می رسد که تاکنون 4 میلیارد پرداخت شده است. با این وجود باشگاه توانسته بخشی از مطالبات بازیکنان از فصل گذشته و همینطور بخشی از مبالغ فصل جدید را به کل اعضای تیم پرداخت کند. هواداران بدانند که مجموعه این مبالغ بدون دریافت هیچ کمکی و تنها با درآمدزایی باشگاه از طریق همین طرح های اقتصادی فراهم شده است. هوادار تراکتورسازی با همراهی در این طرح ها ثابت می کند که با تمام وجود همراه و حامی تیم محبوبش خواهد بود و تراکتور مثل همیشه به همین هوادار پرشور و متعصب تکیه خواهد کرد.

قائم مقام باشگاه تراکتورسازی تبریز در پایان گفت:من دو پیام ویژه دارم ابتدا برای هواداران خوبمان و سپس برای مسئولین محترم استان. ابتدا از هوادارانمان می خواهم که وظیفه سخت و خطیر خودشان را در این موقعیت درک کنند. بدانند که در این فصل با وجود تمامی مشکلات تراکتورسازی با حمایت آنها در همه شهرهای کشور سربلند و پیروز خواهد بود. اگر تیم نتوانست در شرایط محرومیت بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد این هوادار است که جای خالی همه نفرات را برای تیم پر می کند. در همه بازی های تراکتورسازی یک سکوی خالی نباید باقی بماند و پرشورها در این موقعیت حساس نشان دهند با تمام وجود به یاری تیم محبوبشان می آیند. به خواست خدا و با حمایت هواداران نتایج خوبی کسب خواهد شد اما جدای از هر نتیجه ای شعار زیبای عیبی یوخ نشان می دهد که هوادار تراکتورسازی ناامید نمی شود و در هر موقعیتی از تیم محبوبش حمایت می کند. ما در انتظار این حضور باشکوه هستیم که جوانان تیم را با قدرت و اعتماد بنفس دوچندان به میدان می فرستد و اعضای کادر فنی خصوصا آقای گل محمدی را دلگرم تر و با انگیزه تر از گذشته می کند.

وی تصریح کرد: پیام بعدی من به همه مسئولان زحمتکش و پرتلاش آذربایجان است که بدانند تراکتورسازی عشق و دارایی مردم آذربایجان است. این مردم با تراکتور زندگی می کنند و از همه مسئولان انتظار حمایت دارند. از همه می خواهم با تمام وجود و توانایی خودشان در این موقعیت حساس به مجموعه تراکتورسازی کمک کنند. بدانند که حمایت از تراکتورسازی خدمت به مردم شریف آذربایجان است که از مسئولان انتظار دارند. خوشبختانه باشگاه در تلاش است که به خودکفایی برسد و با تامین اعتبارات از مشکلات عبور کند اما در این شرایط حساس با توجه به بدهی های سنگینی که از گذشته باقی مانده انتظار حمایت و همراهی بیشتری داریم تا با وجود تمامی مشکلات فنی حاصل از محرومیت فیفا و عدم امکان جذب بازیکن جدید شرایط حاکم بر تیم طبیعی باشد و از بخش های دیگر دچار مشکل نشویم. من ایمان دارم که هواداران و همینطور مسئولان با تمام وجود به میدان می آیند و برای سربلندی تراکتورسازی بزرگ تلاش می کنند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری