اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۴۴۸
مدیر تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: مجبور شدیم برخلاف میل باطنی خود، استادیوم بجنورد را به عنوان میزبان اعلام کنیم.
۱۷:۲۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| آرمین رهبر در گفت‌وگویی در مشهد اظهار داشت: سازمان لیگ امروز طی نامه‌ای به باشگاه سیاه‌جامگان اعلام کرد: ورزشگاه ثامن‌الائمه به هیچ عنوان شرایط برگزاری مسابقه را ندارد و با توجه به اینکه نمی‌توانیم از ورزشگاه امام رضا نیز استفاده کنیم، باشگاه، ورزشگاه بجنورد را به عنوان میزبان هفته اول اعلام کرده است.

وی افزود: به ما اعلام نشده که چرا ورزشگاه امام رضا(ع) نمی‌تواند مورد استفاده تیم‌های مشهدی قرار بگیرد و با علم به این موضوع، سازمان لیگ خواست تا یکی از ورزشگاه‌های استان‌های همجوار را به عنوان میزبان معرفی کنیم، البته این را هم بگویم که این شرایط اصلاً برای ما راضی‌کننده نیست و نمی‌دانیم جواب هوادارانمان را چه بدهیم، چون ما دو استادیوم در مشهد داریم که متأسفانه هیچ‌کدام آماده برگزاری بازی نیست.

مدیر تیم سیاه‌جامگان تأکید کرد: یکی از مشکلاتی که ورزشگاه ثامن دارد، اسکوربورد آن است، ضمن آنکه زمین چمن و میکسزون آن استادیوم مورد تأیید سازمان لیگ قرار نگرفته است. همچنین ورزشگاه امام رضا(ع) نیز امکان استفاده برای ما را ندارد و ما هم مجبور شدیم برخلاف میل باطنی خود، استادیوم بجنورد را به عنوان میزبان اعلام کنیم.

رهبر در پایان گفت‌وگوی با فارس تأکید کرد: با مسئولان ورزشی شهر بجنورد هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم و تا این لحظه به دلیل عدم آمادگی ورزشگاه ثامن و امام رضا(ع) مجبور هستیم در این شهر به میدان برویم، مگر اینکه در این چند روز استادیوم امام رضا(ع) یا ثامن‌الائمه مجوز بگیرند که من این موضوع را بعید می‌دانم.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین