اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۴۴۳
سرمربی پیشین تیم ملی گفت: کادر فنی تیم امید بعد از نتایجی که در مسابقات جام‌جهانی جوانان کسب کرد آمادگی پذیرش این مسئولیت را نداشت.
۱۷:۰۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| جلال طالبی در خصوص حذف تیم فوتبال امید از مسابقات زیر 23 سال قهرمانی آسیا اظهار داشت: فکر می‌کنم تیم امید بسیار با عجله بسته شد و این مشکل نیز همیشه در فوتبال ما برای تیم‌های پایه وجود داشته است. ما زمان را بیهوده از دست دادیم و در نزدیکی مسابقات تازه به فکر تشکیل تیم امید افتادیم. این مسئله باعث شد زمان انتخاب بازیکنان، اردوها، تمرینات تیمی و حتی بازی‌های تدارکاتی را از دست بدهیم.

وی تصریح کرد: کادر فنی تیم امید بعد از نتایجی که در مسابقات جام‌جهانی جوانان کسب کرد و انتقاداتی که به آنها صورت گرفته بود آمادگی پذیرش این مسئولیت را نداشت. نه اینکه کادرفنی لیاقت پذیرش این پست را نداشته باشد اما با توجه به حذف تیم جوانان مدت زمانی برای ریکاوری آنها نیاز بود.

سرمربی پیشین تیم ملی تاکید کرد: تا زمانی که در فوتبال ما در فاصله 20 روز تا یک ماه مانده به مسابقات تازه به فکر تشکیل تیم می‌افتادیم به هیچ جا نخواهیم رسید. در حال حاضر تمام حواس و تمرکز فدراسیون به تیم ملی بزرگسالان و حضور در جام‌جهانی معطوف شده تا بهره تبلیغاتی را از آن داشته باشند. این در حالی است که در تمام دنیا اساس توجه فدراسیون‌ها به تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید است و با برنامه‌ریزی درست در این زمینه حرکت می‌کنند.

طالبی در خصوص شکست تیم امید مقابل عمان خاطرنشان کرد: سابقه تیم عمان در رده‌های پایه نشان داده همیشه این کشور در این رده‌ها تیم‌های خوبی داشته است. عمان فوتبال متفاوت با دیگر کشوهای عربی ارائه می‌دهد و حتی تیم بزرگسالان نیز در مقابل این تیم به راحتی و قاطعانه به برتری نرسیده است. باخت به عمان تنها به خاطر شایستگی این تیم نبود بلکه به خاطر بی‌توجهی فدراسیون به تیم امید نیز بود که یکسال زودتر تیم‌مان را تشکیل ندادیم.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری