اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۴۳۳
مهاجم لسترسیتی در خصوص ترک محرز اظهار داشت: گمانه‌زنی‌ها بر روی ریاض اثری نگذاشته و تنها شایعات رسانه‌ها است.
۱۶:۲۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| ریاض محرز از ترک لستر سخن گفته ولی هنوز از انتقال به باشگاه دیگر خبری نیست. رم ایتالیا یکی از مشتری‌های ستاره الجزایری بود که به نظر می‌رسد باشگاه لسترسیتی با جالوروسی به توافق نرسیده‌اند.

جیمی واردی در خصوص ترک محرز اظهار داشت:‌ این اخبار، تنها شایعات رسانه‌ها است. تا آنجا که ما می‌دانیم هنوز پیشنهادی نیامده و محرز به مانند گذشته تمرین می‌کند.

وی ادامه داد: هیچ چیزی برای او تغییر نکرده تا اینکه باشگاه با تیمی دیگر به توافق رسد و او بتواند با آنها سخن بگوید. ولی در حال حاضر این مسئله اتفاق نیفتاده و محرز از 110 درصد توانایی خود در تمرینات استفاده می‌کند.

ستاره گلزن لسترسیتی نیز تابستان پیش نیز پس از قهرمانی، پیشنهاد خوبی از آرسنال داشت که تصمیم به ماندن گرفت. وی در این خصوص گفت: اصلا پشیمان نیستم. من تصمیم‌های خوبی در زندگی‌ام گرفته‌ام. می‌خواهم بیشتر از فصل پیش گل بزنم و همین عامل باعث می‌شود خواهان بازی کلاسیک خود هستم.

واردی تصریح کرد: از زمانی اینجا بودم برای قهرمانی، سقوط نکردن و قرارگیری در نیمه‌های جدول در لیگ جنگیده‌ایم.چه کسی می‌داند؟ ممکن است که فصل خوبی دیگر برایمان رقم بخورد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین