اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۴۳۱
هافبک برزیلی مدنظر سرمربی تیم فوتبال سپاهان به ایران آمده است.
۱۵:۱۶ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مرتضی رمضانی‌راد مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان در گفت و گویی عنوان کرد: هافبک برزیلی مدنظر زلاتکو کرانچار به اصفهان آمده و در صورتی که بتواند تست پزشکی را با موفقیت انجام دهد، با تائید نهایی سرمربی تیم، با وی قرارداد منعقد می‌شود.

وی افزود: در صورتی که پیوستن رافائل کریولارو به سپاهان نهایی شود، پرونده ما در نقل و انتقالات تابستانی بسته خواهد شد و البته در ادامه و در فرصت های قانونی، اگر سرمربی بازهم احساس کند که تیم نیاز به تقویت دارد، بازیکن دیگری هم به تیم اضافه می‌شود.


مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان در پاسخ به سئوالی در مورد اینکه آیا باشگاه تراکتورسازی تبریز برای تداوم حضور مهدی شریفی در این تیم مکاتبه کرده، گفت: در جریان مکاتبه مسئولان باشگاه تراکتورسازی نیستم اما چیزی که در مورد مهدی شریفی مشخص است، این است که وی در نیم فصل و با پایان دوران خدمت سربازی به سپاهان باز می‌گردد. کرانچار حساب ویژه‌ای روی مهدی باز کرده و قطعا با بازگشت شریفی قدرت سپاهان بیشتر هم خواهم شد. سرمربی تیم صراحتا اعلام کرده که به این بازیکن نیاز دارد و طبق قانون در نیم فصل منتظر حضور مهدی در جمع مان خواهیم بود.

رمضانی راد همچنین در پاسخ به سئوالی در مورد اینکه آیا سپاهان بابت عدم برگزاری اردوی تدارکاتی در خارج از کشور متضرر نشد‌، اظهار داشت: مجموعه باغ فردوس شرکت فولاد مبارکه که کمپ باشگاه سپاهان محسوب می‌شود دارای امکانات فوق العاده‌ای همچون سالن بدنسازی مجهز، زمین ماسه، دو مجموعه استخر، زمین چمن مصنوعی و چند زمین چمن طبیعی است که در دوران آماده سازی، بازیکنان تیم در دو نوبت صبح و عصر در این مجموعه حاضر بودند و این کمپ بسیاری از نیازهای تیم را برای آماده سازی برآورده کرد و امکاناتش تقریبا در اشل کمپ‌های بزرگ اردویی است که سایر تیم‌های ایرانی در امسال و سال‌های پیش در آن حضور داشتند. ضمن اینکه با برنامه ریزی‌های صورت گرفته‌، سپاهان توانست در اصفهان و تهران دیدارهای تدارکاتی متعددی را برگزار کند و در کل باید گفت که بهترین بهره از دوران آماده‌سازی برده شد و بابت عدم برگزاری اردوی خارج از کور متضرر نشدیم.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: سپاهان سپاهان
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین