اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۳۹۵
مربی منچستریونایتد پس از پیروزی در دیدار دوستانه شب گذشته مقابل رئال‌مادرید اظهار داشت: بازی تمرینی خوبی بود مخصوصا نیمه اول که بازیکنان درجه یک رئال در میدان بودند.
۱۳:۲۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| شب گذشته منچستریونایتد در دیدار دوستانه مقابل رئال‌مادرید پس از تساوی یک بر یک در 90 دقیقه، در ضربات پنالتی با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید.

مورینیو پس از این دیدار گفت: بازی تمرینی خوبی برای ما بود، مخصوصا نیمه اول که بازیکن درجه یک رئال‌مادرید در زمین حضور داشتند. به نظرم ما اشتیاق و قدرت خود را برای بازی کردن مقابل جوانانشان از دست دادیم. بازیکنان من وقتی مشاهده کردند که ستاره‌های مادرید روبه‌رویشان نیستند دلسرد شدند. به همین دلیل نیمه دوم خوب نبود ولی از عملکرد کل بازی خوشنود هستم.

وی در خصوص مصدومیت هررا و تعویض وی تصریح کرد: بسیار ناراحتم از یک مصدومیت دیگر که امیدوارم جدی نباشد. پس از 10 دقیقه آندر احساس درد کرد. البته همیشه این دردها مشکل جدی برای بازیکن به وجود نمی‌آورد. به بازیکنانم گفته‌ام که هیچ ریسکی در بازی‌های دوستانه نکنید. نتیجه اصلا مهم نیست.

مربی منچستریونایتد در رابطه با درخشش مارسیال و اثرگذاری وی مخصوصا در گل اول گفت: مشخصا ثبات در استعدادش را می‌خواهم. به نظرم امروز، روز خوبی برای آنتونی بود به همین دلیل تا دقیقه 90، او را در زمین نگاه داشتم. مهمترین چیز، اعتماد به نفس وی بوده که باید هنوز پیشرفت کند. می‌توانم بگویم مارسیال در تمرینات بهتر از گذشته ظاهر شده و انگیزه‌اش و تلاشش بیشتر شده است.

مربی سابق رئال‌مادرید در خصوص موفقیت‌های زیدان با کهکشانی‌ها نیز گفت: هیچ تعجبی ندارد. رئال یک دوران موفق با جام‌های بسیار را گذارند. آنها از کیفیت فردی بی‌نظیری برخوردار بوده که نمی‌توان این مسئله را رد کرد.

مورینیو در انتها از نتیجه خوب تور پیش فصل سخن گفت و خاطر نشان کرد: از بازی‌ها برگزار نشده ناراضی نیستم زیرا مهمترین چیز عدم سفر کردن‌های زیاد بود. 11 روز در لس‌آنجلس بودیم که بسیار فوق‌العاده گذشت. با یک هتل و زمین تمرینی مشخص یک برنامه‌ریزی بسیار خوب داشتیم و اکنون باید به خانه بازگردیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری