اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۳۶۲
داور پیشین لیگ دسته یک فوتبال اسپانیا دست به افشاگری زد و گفت: متاسفانه سال‌های سال ویار برای رای آوردن در فدراسیون فوتبال همه داوران را می‌خرید.
۱۰:۲۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| پینو زامورانو داور قدیمی و بازنشسته لالیگا و لیگ دسته یک و دو فوتبال باشگاهی اسپانیا سکوتش را شکست و درباره عملکرد ریاست بازداشت شده فدراسیون فوتبال اسپانیا گفت: متاسفانه این که ویار همیشه رای می‌آورد و 20 سال در فوتبال اسپانیا ماندگاری داشت به دلیل خرید رای‌ها بود نه به دلیل محبوبیت او.

وی ادامه داد: او همیشه به کمیته داوران فشار می‌آورد، می‌توانم در دادگاه او حاضر شوم و با صدای بلند بگویم که حداقل 20 بازی را به خاطر دارم که او در نتیجه آنها دخالت داشت. از داوران می‌خواست در یک بازی سخت گیری نکنند و یا در یک بازی دیگر بسیار سخت گیر باشند و حتی نام بازیکن را هم ذکر می‌کرد تا داوران مراقب رفتارش باشند و با او برخورد جدی داشته باشند.

وی افزود: از چند ماه قبل از انتخابات فدراسیون فوتبال اسپانیا، سایه ویار روی فوتبال دیده می‌شود. او همه جا بود، نمایندگانش سر هم میزی حضور داشتند. به تمام ایالت‌ها سر می‌زد و از همه داوران می‌خواست به او رای بدهند، او هر بار حقوق داوران را کمی اضافه می کرد که البته این اضافه حقوق به صورت طبیعی باید اعمال می‌شد و همیشه داوران را فریب می‌داد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین