اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۳۶۰
سرمربی فرانسوی تیم فوتبال باشگاه رئال مادرید اسپانیا گفت: تا پایان نقل و انتقالات هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.
۰۹:۵۷ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| زین الدین زیدان سرنربی موفق رئال مادرید پس از بازی دوستانه تیمش برابر منچستریونایتد تصریح کرد: از اولین بازی آماده سازی خیلی راضی هستم. همه خوب بازی کردند حتی نیمه‌ دوم با حضور بازیکنان جوانمان عالی بودیم. مهمترین چیز برای ما این بود که اولین بازی آماده سازی را بدون مصدومیت پشت سر گذاشتیم ، همه خوب هستند و از این بابت خوشحالم.
وی ادامه داد: ضربات پنالتی بد نبود، به هر حال همه مهره ها را نداشتیم. چیز بسیار مهمی نبود و مشکل از هر دو طرف وجود داشت.
زیدان درباره مشکل گوش درد راموس گفت: مشکل گوش راموس؟ او خوب است اما با ما سفر نکرد امیدوارم تا فردا به تمرینات اضافه بشود.
از زیدان درباره درخواست مهاجم تازه نیز سوال شد و پاسخ داد: این چیزها درست نیست مطبوعات اغراق کردند اما تا پایان نقل و انتقالات هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. هدف ما از این بازی ها آماده شدن برای سوپرجام است که باید برلی آن کاملا آماده باشیم.
وی درباره بازی با ستارگان MSL و تیم کاکا نیز گفت: رویارویی با تیم کاکا خیلی خوب است اما اکنون تنها چیزی که برای من مهم است بازیکنان تیم هستند. زمان کافی برای هر چیزی داریم خیلی خوشحالم ، برای نقل و انتقالات هم تا 31 آگوست وقت داریم ، هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد، ممکن است بازیکنی بفروشیم یا بخریم.
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری