اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۳۰۸
طلبکاران باشگاه نفت بعد از بی‌نتیجه ماندن تجمع‌شان در مقابل وزارت نفت در مقابل ساختمان سازمان بازرسی حضور پیدا کردند.
۱۹:۴۰ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| تعدادی از طلبکاران باشگاه نفت تهران که در بین آنها دو بازیکن پرسپولیس هم دیده می‌شد بعد از حضور در مقابل وزارت نفت و بی‌نتیجه ماندن تجمع‌شان به صورت دسته جمعی راهی ساختمان سازمان بازرسی کل کشور شدند.

بازیکنان نفت تهران قصد داشتند برای دیدار با مسئولان سازمان بازرسی وارد ساختمان شوند که این اجازه به آنها داده نشد اما محسن سیدی مربی دروازه‌بانان نفت به نمایندگی از بازیکنان نشستی را با مسئولان سازمان بازرسی برگزار کرد.

سیدی در گفت‌وگویی، بعد از خروج از این نشست گفت: جا دارد از آقای خدادادی تشکر کنم که به ما احترام گذاشت و از من به عنوان نماینده بازیکنان پذیرایی کرد.

وی افزود: در 10 دقیقه متوجه شدیم این همه کاری که تا حالا کردیم بی‌نتیجه بوده و باشگاه نفت اصلا ربطی به وزارتخانه ندارد و 2 سال است که تیم به بخش خصوصی واگذار شده است.

سیدی تاکید کرد: ما به این نتیجه رسیدیم که به دادگاه حقوقی مراجعه کرده و از کسانی که تیم را از بدنه دولت جدا کرده‌اند شکایت کنیم. همچنین فردا کپی حکم کمیته انضباطی که مهر ریاست آن پای نامه است را به سازمان بازرسی کل کشور می‌دهیم چون پای قراردادها را آل اسحاق و قنبرزاده امضا کرده‌اند. قرار است با یک وکیل خوب کار را جلو بیندازیم.

سیدی در پایان با انتقاد از کسانی که در وزارت نفت به تجمع آنها بی‌اعتنایی کردند گفت: ما انتظار داشتیم مدیران نفتی مثل جلسه‌ای که در سازمان بازرسی داشتیم به ما راهنمایی می‌دادند و انتظار داشتم دکتر خلیلی حداقل بازیکنان ملی‌پوش ایران را که تیم را به جام جهانی بردند یک چای میهمان می‌کرد.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی اصغرسیف الهی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶
سلام به بازیکنان نفت بگویید اینها دانسته این برخوردهارومیکنن پس به آنها نمی توان ایراد گرفت اگه میخواستن پول بدهندکه سروقتش میدادند پس هدفشان ندادن پول است.
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری