اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۲۶۷
گلر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مطالباتش از نفت تهران گفت: هزار تومان هم از حقم عقب‌نشینی نمی‌کنم.
۱۷:۲۰ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| علیرضا بیرانوند که امروز برای اعتراض به عدم دریافت مطالباتش به وزارت نفت رفته بود گفت: 2 سال است حق و حقوقمان را نگرفتیم و برای اولین بار است که به اینجا آمده‌ام. مسابقات مقدماتی جام جهانی، بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا و اینکه تمرکزم را از دست ندهم تاکنون اینجا نیامده بودم اما از این پس حقوقم را پیگیری می‌کنم. قرارداد ما با وزارت نفت است. شرکتی که امتیاز نفت را گرفته و نمی‌خواهم اسمش را ببرم چرا که با بردن نام این شرکت از سوی من، وحید امیری و سید جلال حسینی آنها بزرگ می‌شوند.

وی افزود: من هم می‌توانم یک تیم را در اختیار بگیرم و رفاقتی آن را پیش ببرم. آنها می‌خواستند از اسم علی کریمی استفاده کنند تا فدراسیون با مشکلات این تیم کنار بیاید ولی کریمی متوجه شد آنها نمی‌توانند تیم‌داری کنند به همین خاطر کناره‌گیری کرد.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: طرف حساب من شرکت فعلی که نفت را اداره می‌کند نیست بلکه من کارمند وزارت نفت هستم و سربرگ این شرکت بالای قرارداد من است. شما وقتی یک زمین را می‌خرید تا آن را نسازید و نونوارش نکنید نمی‌توانید به فروش برسانید. اگر امروز نفت تهران 20 میلیارد می‌ارزد به خاطر تلاش‌های ما بوده است. این تیم را از لیگ 2 به لیگ یک، از لیگ یک به لیگ برتر و سپس به آسیا رساندیم. افرادی مثل کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری، وحید حمدی‌نژاد، سیامک کوروشی، علی منصوریان، محسن سیدی و ... زحمت کشیدند. اگر زنگنه پشت پرده را نمی‌داند می‌خواستم بالا بروم و این مطالب را به او بگویم. اگر زنگنه با رئیس جمهور جلسه می‌گذارد، یک جلسه هم با ما برگزار کند. خیلی از اعضای تدارکات و ماساژورهای تیم با 5 میلیون تومان اوضاعشان بهبود پیدا می‌کند.

بیرانوند در ادامه تاکید کرد: می‌گویند طرف حساب ما شریف حسینی یا حسین شریفی است که نمی‌دانم اصلاً او چه کسی است، او فقط می‌خواست مشکل ممنوع‌الخروجی‌اش حل شود و ما هیچ‌کاره هستیم. واقعاً وضعیت خراب است. به ما گفت چند روز تحمل کنید و او در این شرایط دنبال حل کردن مشکل ممنوع الخروجی خود بود. من الان تمرین دارم و به هیچ وجه زمانش را صرف این مسئله نمی‌کنم اما فردا دوباره به اینجا می‌آیم، قرارداد دارم و حقم را می‌خواهم این حق زن و بچه من است و آنها باید پرداخت کنند.

وی یادآور شد: از کمیته استیناف و کمیته انضباطی حکم دارم، کسی که از این دو ارگان حکم دارد می‌تواند از قوه قضاییه برای دریافت حقش وارد شود، تا الان به احترام زنگنه این کار را نکرده‌ایم اما از فردا با حکم قوه قضاییه وارد خواهیم شد چرا که در این مدت خیلی زحمت کشیدیم. سالها از خانواده‌ام دور بودم، من هم یک جوان 25 ساله هستم که زندگی دارم. حاضر بودم قبل از این به خاطر فعالیت 12 ساله با باشگاه نفت با آنها کنار بیاییم اما چون کمیته انضباطی رفته آنها وکیل فرستادند و گفتند مبلغ قراردادم اینقدر نیست اما رای به سود من شد سپس به کمیته استیناف رفتیم و باز هم رای را به من دادند و در این شرایط دیگر هزار تومن هم کم نمی‌کنم و فقط حکم جلب می‌گیرم و رضایت نمی‌دهم.

بیرانوند درباره اینکه چطور در این شرایط باشگاه واگذار شده است، تصریح کرد: همین حالا نفت خریداران خوبی دارد و من می‌توانم خریدار بیاورم که این تیم را درست کند و تیمی در شأن نفت بسازد. تیم نفت شبیه پاس می‌شد و کم کم در حال شکل گرفتن بود اما نمی‌دانم زنگنه چه فکری کرد که این تیم را فروخت. آنها چک 16-17 میلیاردی دریافت کردند چرا این چک را به اجرا نمی‌گذارند؟ چه کسانی در این انتقال سهیم بودند؟ اگر دروغ می‌گویند پس چرا این چک را به اجرا نمی‌گذارند، 100 درصد برنامه‌هایی پشت این موضوع وجود دارد، این افرادی که می‌بینید همه فقط پول خود را می‌خواهند.

وی در مورد اینکه بازیکنان استقلال به AFC شکایت کردند و چرا شما این کار را نمی‌کنید، اظهارداشت: بازیکن استقلال هم به خاطر حق و حقوقش مجبور به شکایت از باشگاه مطبوعش شدند، ما هم باید این کار را انجام دهیم چرا که یک نفر هم راضی نیست ما را ببیند. این وزارت نفت روزانه میلیاردها تومان جابجا می‌کند آنوقت 7-8 میلیارد پول این بازیکنان را نمی‌دهد هر روز هم یک نفر حرف جدیدی می‌زند. باید از طریق قوه قضاییه وارد شد تا این مشکل حل شود.

بیرانوند در مورد اینکه آیا قنبرزاده هم در این موضوع دخیل است، عنوان کرد: قنبرزاده اصلاً کاره‌ای نیست تیم را از او گرفتند و الان اسم شاه‌کرمی و خلیلی را مطرح می‌کنند که نمی‌دانیم اصلاً کجا هستند، امیدواریم امروز مشکلمان حل شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین