اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۲۶۶
مربی سابق نفت تهران، گفت: با وضعیت فعلی که نفت تهران در فوتبال ما دارد AFC به ما می‌خندد.
۱۷:۲۰ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مهرداد خانبان در گفت‌وگویی، در مورد مشکلات تیم نفت، اظهار داشت: این مشکلات از سال‌های گذشته و از زمانی که مسئولان نفت تصمیم گرفتند تیم را به بخش خصوصی بدهند، بخش خصوصی قرار بود 16 میلیارد پول بدهد اما این اتفاق نیفتاد. حتی تیم نفت به جمع هشت تیم برتر آسیا هم رسیده بود اما این مشکلات ادامه داشت. قرار بود یک میلیارد به صورت چک تضمین شده به طلبکاران بدهند که آن هم وصول نشد.

آنالیزور سابق نفت تهران، عنوان کرد: مسئولان باشگاه قرار بود بدهی‌ها را پرداخت کند اما نه تنها این کار را نکردند بلکه بدهی‌های دیگری را هم به وجود آوردند ما هم اینجا آمدیم با تیمی که زیرمجموعه رضایت نفت بوده و قرار بوده بدهی‌ها را پرداخت کند صحبت کنیم که به خریدار جدید ارجاع دادند. خریدار جدید هم تعهدات را بر عهده نمی‌گیرد.

خانبان عنوان کرد: متأسفانه بازیکنان به جای اینکه تمرین کنند هر روز به دنبال مطالبات خود هستند. حتماً باید نهادهای بین‌المللی ورود کنند؟ آنقدر رسیدگی نکردند که حالا پای AFC آمده و می‌خواهد محروم کند. بچه‌ها با گرفتن یک وکیل در حال ارجاع پرونده به AFC هستند که حقشان را بگیرند. سؤال ما این است که چرا لیگ برتر 16 تیمی باشد. کیفیت را فدای کمیت کردند و از لحاظ سازماندهی لیگ در حال سراشیبی است.

وی در پایان عنوان کرد: قراردادمان 120 میلیون تومان است اما من نگران خودم نیستم بلکه برخی بچه‌های دیگر مانند تدارکات که قرارداد 10، 15 میلیونی دارند به دنبال آن هستند و درآمد دیگری ندارند. آیا با این وضعیت AFC به ما نمی‌خندد؟

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری