اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۲۳۳
مدافع اسبق استقلال به عنوان گزینه اصلی تیم ملی زیر 18 سال ایران در نظر گرفته شده و احتمال دارد به زودی هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.
۱۲:۴۹ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم ملی فوتبال جوانان ایران با هدایت امیرحسین پیروانی سهمیه جام جهانی را در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا کسب کرد. این تیم در جام جهانی با کسب یک پیروزی و دو شکست به ترتیب مقابل کاستاریکا، زامبیا و پرتغال از دور مسابقات کنار رفت.

بعد از اتمام مسابقات جام جهانی امیر حسین پیروانی هدایت تیم امید را بر عهده گرفت و تکلیف تیم ملی زیر 18 سال نا مشخص ماند.

مراحل استعدادیابی تیم ملی زیر 18 سال انجام شده و این تیم کم و بیش اردوهای خود را پشت سر می‌گذارد و باید کم کم آماده حضور در مسابقات انتخابی قهرمانی زیر 18 سال آسیا شود.

در این شرایط هنوز تکلیف سرمربی این تیم مشخص نشده اما گزینه‌هایی مدنظر مسئولان قرار گرفته است. این طور که به نظر می رسد یکی از گزینه های نزدیک به رسیدن به صندلی هدایت تیم جوانان سهراب بختیاری‌زاده مدافع اسبق استقلال است که سابقه مربیگری در نفت مسجدسلیمان را در کارنامه دارد.

تکلیف تیم جوانان باید هر چه زودتر مشخص شود چرا که رقابت‌های انتخابی قهرمانی آسیا که قرار است به میزبانی ایران در مشهد برگزار شود. ایران در این مسابقات با فلسطین، اردن و سوریه هم گروه است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری