اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۲۲۴
لیست تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با کره‌جنوبی و سوریه از هفته نهم و دهم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بعد از پایان هفته پنجم اعلام می‌شود.
۱۴:۴۰ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم ملی فوتبال ایران 9 شهریور ماه سال جاری از هفته نهم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در دیداری که فقط برای شاگردان کارلوس کی‌روش جنبه تدارکاتی دارد در ورزشگاه جام جهانی سئول به مصاف کره‌جنوبی خواهد رفت.

اگر چه صعود تیم ملی فوتبال ایران به عنوان تیم اول گروه A به جام جهانی روسیه قطعی شده اما کره‌ای‌ها برای پاره نشدن نوار صعودهای خود به هر 3 امتیاز این دیدار نیاز حیاتی دارند و به همین دلیل تدارک مناسبی را برای بازی با ایران قبل از این مسابقه خواهند دید.

از سوی دیگر کی‌روش نیز به هیج وجه این دیدار را دست کم نگرفته و حداقل برای حفظ رکوردهای خود به این دیدار تشریفاتی (برای ایران) به چشم یک بازی رسمی و مهم نگاه کرده و قصد دارد برای این مسابقه نیز با تمام قوا تیمش را روانه میدان کند.

کی‌روش بعد از پیروزی مقابل ازبکستان و مسجل شدن صعود تیم ملی به جام جهانی در جمع شاگردانش اعلام می‌کند که برای 6 امتیاز دو هفته پایانی مقابل کره‌جنوبی و سوریه نیز برنامه ویژه‌ای داشته و قصد دارد تیمش را با یک رکورد تاریخی راهی جام جهانی کند.

بر همین اساس و با بازگشت کی‌روش به ایران که این اتفاق در اواسط مردادماه محقق خواهد شد، مقدمات کار برای برپایی اردوی تیم ملی فراهم شده و بعد از بررسی‌های لازم، اسامی ملی‌پوشان برای دیدار با کره‌جنوبی بعد از دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر اعلام خواهد شد.

در ادامه و طبق برنامه از پیش مدون شده، بازیکنان ملی‌پوش لیگ برتر ایران از روز چهارشنبه اول شهریورماه وارد اردو شده و سپس لژیونرها از 6 شهریورماه به اردوی تیم ملی در تهران اضافه خواهند شد.

ملی‌پوشان فوتبال ایران در ادامه برنامه های خود در مسیر رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه 6 یا 7 شهریور راهی سئول می‌شوند تا پنجشنبه از ساعت 20 روز 9 شهریور در ورزشگاه جام جهانی به مصاف کره‌جنوبی بروند.

شاگردان کی‌روش که با پرواز چارتر راهی کره‌جنوبی می‌شوند، بلافاصله بعد از دیدار با این کشور به تهران باز می‌گردند تا خود را مهیای دیدار با سوریه کنند.

تیم ملی ایران در دیدار پایانی خود در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه 14 شهریور در تهران به مصاف سوریه خواهد رفت.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین