اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۲۲۳
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن، گفت: بازی با سپاهان پیش درآمدی بر بازی‌های لیگ بود و می‌دانیم پنجشنبه باید در مقابل تیم اکبر میثاقیان قرار بگیریم که بازی مقابل تیم‌های او همیشه سخت است.
۱۴:۴۰ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت رسمی باشگاه ذوب آهن، امیر قلعه‌نویی درباره دیدار دوستانه ذوب‌آهن و سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان، اظهار داشت: بازی خوبی بود و دو تیم سعی کردند تمرینات خود را در این بازی به ظهور برسانند. بالاخره تیم‌ها تازه از شرایط بدنسازی و تمرینات صرف تاکتیکی خارج شده‌اند و هنوز تا تبدیل شدن به تیمی که در ذهن مربیان و هواداران است کمی فاصله دارند. البته امیدواریم تا روز پنج‌شنبه آمادگی بدنی بازیکنان ذوب‌آهن به مرز آمادگی مطلوب نزدیکتر شود و بتوانیم در مشهد یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم.

وی تصریح کرد: با توجه به خستگی بازیکنان ذوب‌آهن اکثر دقایق بازی در اختیار سپاهان بود اما بازیکنان ما اجازه گلزنی به مهاجمان سپاهان را نداده که این مورد یکی از حسن‌های تیم ما محسوب می‌شود. از طرفی در زمان مناسب از فرصت‌ها استفاده کردیم و توانستیم با یک برد وارد بازی‌های لیگ شویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره اردوی این تیم در کشور ترکیه، گفت: دیدار با سپاهان 30 درصد از توانایی تیم ما بود اما در اردو کشور ترکیه به اهداف خود نزدیک شدیم. اردوی بسیار خوبی بود و باید از همه عواملی که باعث شدند این اردوی خوب برگزار شود تشکر کنم.

وی درباره ورزشگاه نقش‌جهان، عنوان کرد: این ورزشگاه یکی از بهترین زمین‌های ایران را دارد و امیدواریم با همکاری مسئولان استان دیدارهای ذوب‌آهن به این ورزشگاه منتقل شود. ورزشگاه فولادشهر دچار مشکلاتی است که امیدواریم با همکاری مدیران استان و تلاشهای ما زمینه انتقال دیدارهای ذوب‌آهن به نقش‌جهان میسر شود.

قلعه‌نویی درباره دیدار هفته اول ذوب‌آهن با سیاه‌جامگان، اظهار داشت: سیاه‌جامگان یک تیم قدرتی است که بازی بسته‌ای را دنبال می‌کند. از آن‌ها شناخت کافی نداریم اما امیدواریم در بازی اول بر روی قدرت تاکتیکی خود حساب ویژه‌ای باز کنیم. فراموش نکنید که بازی مقابل شاگردان اکبر میثاقیان همیشه سخت است و برای مصاف با تیم‌های او باید خیلی قوی کار کرد.

انتهای پیام/ا

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین