اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۱۸۴
رئیس باشگاه قطر به تعریف و تمجید از مدافع ایرانی خودشان پرداخت و پست خط دفاعی را تخصص ایرانی‌ها، عراقی‌ها و مراکشی‌ها عنوان کرد.
۱۱:۴۰ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| باشگاه قطرشب گذشته رسما نشست خبری معرفی محمد طیبی، مدافع فصل گذشته استقلال خوزستان را برگزار کرد که با قراردادی یک ساله و قابل تمدید به این باشگاه قطری رفته بود.

جاسم بن حمد، رئیس باشگاه قطر درباره مدافع جدید ایرانی خودشان گفت: ما پس از آنکه جذب بازیکنان داخلی و کادر فنی را تکمیل کردیم به جذب لژیونرهای تیم پرداختیم. اولین لژیونر ما محمد طیبی، مدافع ایرانی برای خط دفاع بود. خط دفاع از از خطوط مهم در فوتبال است که ایرانی‌ها، عراقی و مراکشی در این پست تخصص دارند. طیبی نیاز به تعریف ندارد زیرا عملکردش را در تیم سابق در لیگ و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دیدیم و خوشحال هستیم که توانستیم او را جذب کنیم.

سحیم بن خالد، عضو هیئت مدیر باشگاه قطر نیز درباره طیبی گفت: ما از خیلی وقت پیش به دنبال یک مدافع بودیم و از آن زمان طیبی را زیرنظر داشتیم و در نهایت همه تست ها را انجام دادیم و منتظر بودیم تا کالدرون، سرمربی تیم تصمیم بگیرد. به محض ارائه این مدافع به سرمربی، او سریعا دستور داد تا طیبی را جذب کنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: قطر قطر طیبی طیبی
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری