اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۱۱۲
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما هرچه داریم از هوادارانمان است اما به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای انتظار داریم که باشگاه به تعهداتی که به ما داده عمل کند.
۱۸:۰۰ - ۳۱ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| فرشاد احمدزاده در گفت‌وگویی، در خصوص پیروزی تیم پرسپولیس مقابل نفت و قهرمانی سرخ‌پوشان در سوپرجام گفت: خدا را شکر که بعد از قهرمانی در لیگ برتر در سوپرجام هم قهرمان شدیم و این قهرمانی به همه ما چسبید. ما همگی تلاش زیادی کردیم تا این قهرمانی را به‌دست بیاوریم و خوشحالم که جام گرفتیم به هواداران تقدیم کردیم؛ چراکه آنها سرمایه اصلی پرسپولیس هستند.

وی درباره اینکه برخی از بازیکنان از کمبود امکانات پزشکی ناراحت هستند، اظهار داشت: به‌هرحال پزشکان ما زحمات زیادی می‌کشند، اما امکانات پزشکی ما از سطح 7 تیمی که همراه ما به جمع 8 تیم برتر آسیا صعود کردند، کمتر است. ما از نظر مکمل‌ها و مسائل فیزیوتراپی دچار کمبود هستیم و رسیدگی به مصدومان در این شرایط به حد نرمال صورت نمی‌گیرد، اما به نظر من این وضعیت شایسته تیم پرسپولیس نیست.

احمدزاده در خصوص مشکلات مالی پرسپولیسی‌ها و ناراحتی‌هایی که از این بابت بین بازیکنان به وجود آمده، افزود: به‌هرحال این مسائل صحبت همه بازیکنان است. در سالی که گذشت ما همگی تلاش کردیم تا بهترین نتایج را بگیریم و خوشبختانه این اتفاق هم افتاد، به‌طوری‌که قهرمان لیگ برتر شدیم و در آسیا هم بهترین نتایج را گرفتیم و به‌عنوان تنها نماینده ایران به جمع 8 تیم برتر آسیا صعود کردیم. این حق ما نیست که مسائل مالی به ما ضربه بزند، کار ما فوتبال است و مشکلات مالی به ما ضربه خواهد زد. کار ما فقط فوتبال بازی کردن است و زندگی‌مان از این راه می‌گذرد.

وی ادامه داد: از سال گذشته که طلب داریم و امسال هم هیچ چیزی نگرفته‌ایم. از سال قبل حدود 60 درصد با آپشن‌هایی که داریم از باشگاه طلبکار هستیم، اما متأسفانه به این مسائل رسیدگی نمی‌شود. همه بازیکنان ناراحت هستند و حق ما این نیست که این اتفاقات بیفتد. بازیکنان همگی شرایط باشگاه را درک کردند اما باید شرایط بازیکنان هم درک شود. همه ما عاشق پرسپولیس هستیم و امیدوارم مدیریت به این مسائل توجه کند.

بازیکن شماره 10 تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما هرچه داریم از هواداران‌مان است. بازیکنان پرسپولیس عاشق هوادارانشان هستند و دست تک‌تک آنها را می‌بوسیم، اما به‌هرحال آنها باید بدانند که ما بازیکنان حرفه‌ای هستیم و قرارداد حرفه‌ای بسته‌ایم. وضعیت زندگی ما از راه فوتبال بازی کردن می‌گذرد و انتظار داریم باشگاه به تعهداتش عمل کند، ما که شغل دیگری نداریم و همه زندگی ما از راه فوتبال بازی کردن می‌گذرد، ما که این طور تلاش می‌کنیم و قهرمانی می‌آوریم، واقعاً این حق برخورد با ما نیست.

احمدزاده در پایان تصریح کرد: ما تلاش کردیم قهرمان شویم و شدیم. باید در آسیا صعود می‌کردیم که این کار را هم انجام دادیم و هوادارانمان شاد شدند. توقع ما این است که مدیریت باشگاه که تلاش می‌کند به مشکلات ما هم رسیدگی کند.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری