اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۰۹۷
مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان،‌ گفت: نفرات خوبی به تیم اضافه شدند، اکنون تیم قوی داریم و امیدوارم بتوانیم با برد استقلال شرایطمان را بهتر کنیم.
۱۷:۰۰ - ۳۱ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| محمد شادکام در گفت‌‌وگویی، درمورد وضعیت صنعت نفت آبادان گفت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است بعد از اردوهایی که پشت سر گذاشتیم به وضعیت خوبی رسیدیم و کم‌کم هماهنگی تیم بالا رفت. تلاشمان را می‌کنیم تا در شروع مسابقات عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در رابطه با تغییرات زیادی که در صنعت نفت بوجود آمد اظهار داشت: با بازی‌های دوستانه‌ای که انجام دادیم به هماهنگی نسبی رسیدیم. شاید در ابتدا چندان هماهنگ نبودیم ولی اکنون وضعیت بهتر است. هر چه بگذر شرایطمان بهتر خواهد شد.

مهاجم صنعت نفت درمورد حضور فراز کمالوند به عنوان سرمربی خاطرنشان کرد: کمالوند از مربیان بزرگی است. امسال همه چیز خوب بوده و شرایط روحی و روانی بازیکنان هم بهتر است امیدوارم در این شرایط بتوانیم نتیجه خوبی بگیرم.

شادکام درمورد عملکرد تیمش در نقل و انتقالات تصریح کرد: نفرات خوبی به تیم اضافه شدند اکنون تیم قوی داریم و امیدوارم بتوانیم با برد استقلال شرایطمان را بهتر کنیم.

وی درمورد دیدار هفته اول لیگ برتر مقابل استقلال گفت: استقلال تیم خوبی است و بازیکنان بزرگی دارد. در این بازی با تمام وجود به میدان می‌رویم تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم تا با کسب پیروزی هم مردم را خوشحال کنیم و هم بتوانیم جایگاهمان را در قلب آبادانی‌ ها بهتر کنیم.

مهاجم صنعت نفت در مورد هدف تیمش در لیگ هفدهم، اظهار داشت: هدفمان مثل همه تیم‌ها ارائه بهترین عملکرد و بهترین نمایش برای خوشحالی هواداران است. ما هم دوست داریم در بین 2-3 تیم بالای جدول باشیم و سهیمه آسیایی بگیریم. بدین ترتیب دوست داریم بهترین جایگاه را داشته باشیم و چه بهتر که در بین 3 تیم ابتدای جدول باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: از مردم آبادان می‌خواهم از صنعت نفت حمایت کنند تا صنعت نفت نتایجی که لیاقتش را دارد کسب کند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین