اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۰۷۲
روزنامه بیلد آلمان مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال آلمان و مدیر ورزشی کنونی بایرلورکوزن را قهرمان صرفه‌جویی در بوندس‌لیگا معرفی کرد.
۱۵:۲۰ - ۳۱ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| این نشریه آلمانی بعد از آنکه بایرلورکوزن در پایان هفته گذشته «چی‌چاریتو»، مهاجم شاخص مکزیکی‌اش را در ازای 20 میلیون یورو به وستهام‌یونایتد فروخت، «رودی‌ فولر» را قهرمان صرفه‌جویی در لیگ ژرمن‌ها خواند.

گزارشگر این نشریه در مطلبی کوتاه نوشت فولر که در جام جهانی 1990 با تیم ملی آلمان، به مقام نخست رسید، اکنون در نقش مدیر ورزشی، یک قهرمان پول‌ساز است.

زیرا در پنجره تابستانی عمر توپراک را به مبلغ 12 میلیون یورو به بورسیادورتموند انتقال داد. سپس از راه واگذاری هاکان چالهان‌اوغلو به آ.ث‌میلان، 25 میلیون یورو برای تیمش گرفت.

همینطور از راه واگذاری پاپادوپولوس به هامبورگ 6.5 میلیون یورو کسب کرد و داکاستا را به مبلغ یک میلیون یورو به اینتراخت فرانکفورت داد.

با توجه به واگذاری چی‌چاریتو، «فولر» بیش از 60 میلیون یورو برای تیمش در تابستان سال جاری، کسب کرده و اکنون حتی بحث فروش کامپل به مبلغ 20 میلیون یورو نیز در میان است.

گزارشگر این نشریه در پایان از مدیر ورزشی 57 ساله تیم صنعتی را «قهرمان پول‌سازی»‌نام برد و با طرح یک سئوال حتی پرسید آیا چنین فاتحی، قهرمان صرفه‌جویی نیز هست؟!

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری