اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۰۷۰
رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان گفت: مرجع رسیدگی به شکایت دو بازیکن سابق استقلال فدراسیون فوتبال ایران است.
۱۵:۲۰ - ۳۱ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| روزبه وثوق‌احمدی در گفت‌وگویی در خصوص شکایت 2 بازیکن استقلال از این تیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا با موضوع طلب آنها از استقلال اظهارداشت: اصولاً این نامه به صورت شکایت مطرح نشده است. کنفدراسیون فوتبال آسیا چندی پیش در نامه‌ای به فدراسیون‌های عضو اعلام کرده بود که باشگاه‌هایی که بدهی دارند باید در این خصوص تا 9 شهریور تعیین تکلیف کرده چون در غیر این صورت مجوز حرفه‌ای آنها صادر نمی‌شود و این به معنای عدم صدور مجوز برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا است.

وی ادامه داد: بنابراین تیموریان و رضایی به AFC نامه زده‌ و این موضوع را یادآور شده‌اند و این یعنی به این کنفدراسیون اعلام کرده‌اند که شمایی که گفته‌اید تا بدهی‌ها تسویه نشود، تیم‌ها نمی‌توانند در آسیا بازی کنند، ما هم جزء طلب‌کاران استقلال هستیم و این تیم باید پول ما را بدهد.

وثوق احمدی گفت: این یک درخواست حقوقی نبوده و این دو بازیکن به کنفدراسیون فوتبال آسیا فقط اطلاع‌رسانی کرده‌اند که ما هم جزء طلبکاران هستیم و طبق دستورالعمل باید استقلال با ما هم تسویه حساب کند ضمن اینکه در AFC برخلاف فیفا هیچگاه کمیته‌ای جهت بدهی به بازیکنان وجود ندارد. از سوی دیگر فیفا هم وقتی حکم یک بازیکن به صورت داخلی اعلام شد دیگر وارد موضوع نمی‌شود که بر همین اساس حکم تیموریان سال‌ها پیش توسط کمیته انضباطی صادر شده است.

رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در خصوص اظهارنظر توفیقی مبنی بر اینکه مرجع رسیدگی به شکایت رضایی و تیموریان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران است و او از کمیته تعیین وضعیت درخواست کرده تا این موضوع را مشخص کند، گفت: بنابراین تعیین تکلیف تیموریان و رضایی با فدراسیون فوتبال است و این موضوع هیچ ارتباطی به AFC ندارد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری