اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۰۶۲
مدافع میانی تیم فوتبال یوونتوس دلیل جدایی ناگهانی و غیرمنتظره‌اش از بانوی پیر برای پیوستن به میلان را توضیح داد.
۱۴:۴۰ - ۳۱ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| لئوناردو بونوچی با انتقال 42 میلیون یورویی‌اش از یوونتوس به میلان در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال، تمام فوتبال دوستان جهان به خصوص طرفداران بانوی پیر و روسونری را غافلگیر کرد. او در شرایطی تورین را به مقصد میلان ترک کرد که شایعاتی درباره بروز درگیری و اختلاف میان این بازیکن 30 ساله ایتالیایی با سرمربی‌اش ماسیمیلیانو آلگری منتشر شده بود.

بونوچی در این خصوص به نشریه گاتزتا دلواسپورت گفت: بروز برخی بحث‌ها در طول این همه سال اتفاقی عادی بود به خصوص که من آدم بسیار رُکی هستم و همیشه حقیقت را گفته‌ام.

اولین نشانه‌های بروز اختلاف میان بونوچی و یوونتوسی‌ها در ماه فوریه بود، زمانی که او برای بازی حساس یوونتوس برابر پورتو در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به سکو‌ها فرستاده شد. دلیلش هم مشاجره تند او با آلگری در بازی قبلی یوونتوس برابر پالرمو در سری A بود که در کنار زمین با لحنی بسیار تند با سرمربی‌اش حرف زد.

بونوچی اما می‌گوید که آن اتفاق نه اولین بلکه در واقع آخرین مورد از اختلافات وی با سرمربی تیم بوده است که منجر به جدایی‌اش از بانوی پیر شدشد. او اظهار داشت: مردم فکر می‌کنند که آن اتفاق دلیل جدایی من از یوونتوس بوده است اما واقعیت این است که آن ماجرا در ادامه مشکلات قبلی و قوز بالای قوز بود. پیش از آن هم شرایط اینچنینی دیگری را هم تجربه کرده بودم. من برای اینکه با صد درصد توانم بازی کنم، باید احساس کنم که در تیم مهره مهمی هستم چیزی که این اواخر در یوونتوس همیشه رخ نمی‌داد.

مدافع ملی‌پوش جدید میلان می‌داند که در اولین رویارویی این تیم با یوونتوس در فصل جدید، هواداران تیم سابقش او را هو خواهند کرد. او اما می‌گوید که نگران مواجه شدن با آنها نیست.

بونوچی عنوان کرد: هواداران یوونتوس باید بدانند همان‌طور که در دوران حضورم در یووه از اهانت‌هایی که به من می‌شد به عنوان یک عامل انگیزه‌بخش برای ارائه بازی‌هایی بهتر استفاده می‌کردم، الان هم اگر آنها مرا هو کنند بیشتر انگیزه پیدا می‌کنم.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: بونوچی یوونتوس
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری