اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۰۵۹
مربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت:امروز یا فردا تکلیف مالکیت راه آهن مشخص می شود چراکه برای ‌آغاز لیگ یک زمانی باقی نمانده است.
۱۴:۲۰ - ۳۱ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| سیروس دین محمدی در گفت و گویی در خصوص آخرین وضعیت تیم راه آهن اظهار داشت: امروز یا فردا تکلیف مالکیت این تیم مشخص می شود. تیم راه آهن همچنان در بلاتکلیفی است، امیدوارم هرچه زودتر مالکیت این تیم مشخص شود چرا که فرصتی برای راه آهن باقی نمانده است، با نزدیک شدن به ‌آغاز لیگ یک هنوز هیچ چیز معلوم نیست. من سه یا چهار روز تیم را تمرین دادم و در واقع تست گیری انجام دادیم چرا که احتمال دادم شاید تیم تکلیف مالکیت مشخص شود که متاسفانه نشد.

وی در ادامه افزود:نگران بعضی تیم ها هستم که هنوز شرایط خوبی ندارند به غیر از تیم ما تیم صبای قم در لیگ یک و حتی تیم نفت تهران در لیگ برتر، با توجه به اینکه سال گذشته قهرمان جام حذفی شده شرایط مناسبی ندارند.امیدوارم مدیران ورزشی به فکر جوانان باشند.ای کاش از نگاهی دیگر به این موضوع نگاه می کردند به جای اینکه به فکر سود و در‌آمد زایی در فوتبال ایران باشند. از نگاه ورزشی به فوتبال نگاه کنند، به فکر این باشند که یکسری جوان در حال ورزش کردن هستند و بیشتر به جوانان میدان بدهند.

وی در پایان افزود:در فوتبال ما هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و نمی توان گفت امسال در لیگ یگ چه اتفاقاتی خواهد افتاد.برای مثال می توان اشاره کرد که سال گذشته نفت تهران دو هفته به پایان لیگ تیم را بستند و تمرین کردند و در نهایت قهرمان جام خذفی شدند این نشان می دهد که فوتبال در ایران قابل پیش بینی نیست.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: دین محمدی راه آهن
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری