اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۰۱۸
دیدار سوپر جام فوتبال ایران درحالی با پیروزی سرخپوشان تهرانی برگزار شد که سازمان لیگ نشان داد به جای پیشرفت و حرکت رو به جلو در حال عقب‌گرد و پسرفت است!
۱۰:۵۰ - ۳۱ تير ۱۳۹۶
وانانیوز|  «بازی سوپرجام» واژه خیلی آشنایی برای فوتبال ایران نیست چرا که هنوز تعداد برگزاری آن به تعداد انگشتان یک دست هم نرسیده است. با این حال سازمان لیگ این بار اصرار زیادی به برگزاری آن داشت و حتی برای برگزاری این بازی مقابل دربی آلمان ایستاد و تاکید داشت که سوپر جام باید برگزار شود.

حالا پرسش از سازمان لیگ این است که آن همه اصرار برای برگزاری این بازی سرد و کسل کننده بود؟ آیا آن همه اصرار برای برگزاری این مراسم اهدا جام سردتر و کسل کننده تر بود؟

سازمان لیگ که باید هر سال پخته تر شود و در برگزاری مراسم های اینچنینی بهتر عمل کند این بار شاهکارهای گذشته اش را تکمیل تر کرد. به نظر می رسد آنها از قبل تدارک ویژه ای برای این بازی نکرده بودند و فقط دنبال لغو دربی بودن تا به اهدافشان برسند.

درحالی که حضور پرسپولیس در دربی آلمان می توانست درآمد میلیاردی برای این تیم داشته باشد اما سازمان لیگ مقابل برگزاری دربی ایستاد تا سوپرجام را برگزار کند. حالا پرسش این است که پرسپولیس از دیدار سوپرجام چقدر درآمد داشته است؟

طبیعی که سود این بازی بیشتر به جیب سازمان لیگ می رود تا پرسپولیس. سازمان لیگ که قصد دارآمدزایی از این بازی را داشت در این کار هم موفق نبود و نتوانست اسپانسرهای زیادی را برای کنار زمین داشته باشد و تنها از یک اسپانسر استفاده کرد.

تیم داوری مسابقه هم دقایقی قبل از شروع بازی معرفی شد و تا این زمان حتی رسانه ها هم نمی دانستند که داور وسط این مسابقه چه کسی خواهد بود.

مهمترین بخش شاهکار سازمان لیگ جام زشت و بی قواره قهرمانی بود که به نظر می رسید مثل داور مسابقه دقایقی قبل از شروع بازی تهیه شده است! جامی که نه نمادی از سوپرجام داشت و نه زیبایی و نه طراحی ویژه ای. کج سلیقگی های سازمان لیگ به همینجا هم ختم نشد و سکویی هم برای تیم قهرمان تدارک دیده نشده بود.

شاید همان چند تابلوی چوبی هم که سرهم شده بود صرفا برای درآمدزایی بیشتر سازمان لیگ بود که نام اسپانسر رو روی آن حک کند. به نظر می رسید که مسئولان سازمان لیگ فقط قصد داشتند به صورت رفع تکلیفی این بازی را برگزار کنند و به مسائل دیگر آن توجه زیادی نکردند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین