اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۰۰۹
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: بازی با نفت تهران به پرسپولیس کمک زیادی کرد، این بازی باعث شد تا نفرات جدید با فضای این تیم آشنا شوند.
۰۳:۴۶ - ۳۱ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| محمود کلهر در گفت‌وگویی، در مورد قهرمانی پرسپولیس در سوپر جام فوتبال ایران، گفت: نفت تهران فقط برای دفاع و گل نخوردن آمده بود. پرسپولیس و بازیکنان اثر گذارش از آمادگی کافی دور بودند. مهدی طارمی شرایط خوبی نداشت. بازی شب گذشته برای پرسپولیس دیدار تدارکاتی خوبی برای شروع لیگ بود. پرسپولیس با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. این پیروزی به این تیم کمک کرد تا با کسب یک قهرمانی شرایطش را بهبود ببخشد.

وی افزود: کار خوبی که برانکو در این بازی کرد میدان دادن به تعدادی بازیکن جوان بود. بازیکنان جدید هم تست شدند و با محیط و شرایط پرسپولیس آشنا شدند. شجاع خلیل زاده یکی از بهترین بازیکنان بود. پرسپولیس در قلب دفاع خرید خوبی داشت. به نظر من بهترین بازیکن زمین و آماده ترین بازیکن پرسپولیس علی علیپور بود که نسبت به سایرین بهترین شرایط را داشت. در کل در مورد حریف هم باید بگویم نفت تهران شرایط خوبی نداشت و این هم به خاطر مشکلات فراوان این تیم است. نفت تغییرات زیادی داشته و این مسئله به پرسپولیس کمک کرد تا در روزی که خیلی وضعیت خوبی نداشت برنده بازی شود.

کلهر در مورد اینکه خوب نبودن پرسپولیس در بازی سوپر جام طبیعی است، عنوان کرد:  کار خوبی که برانکو کرد به بازیکنان کلیدی مثل کمال کامیابی نیا و سیدجلال حسینی استراحت داد و روی آنها ریسک نکرد. در کل بازی اول برای هر تیمی سخت است و همیشه مسابقات اول قشنگ نمی‌شود.  این بازی کمک کرد تا تیم در بازی  آینده آرایش اصلی خود را به میدان بفرستد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد عملکرد سیامک نعمتی و مصلح، گفت:‌ در بازی امروز  شایان مصلح در جناح چپ بازی خوبی انجام داد. او تکنیک و فیزیک بسیار خوبی دارد. البته در بازی مقابل نفت که یک تیم دست و پا بسته بود نمی‌توان این مسئله را به خوبی تشخیص داد. این بازیکن در آینده می‌ـواند به تیم کمک کند. نعمتی هم در دقایقی که به میدان رفت خوب کار کرد او نشان داد مهارت شوت زنی دارد و در یک صحنه ضربه خوبی به توپ زد که به تیر دروازه حریف خورد.

این جام در کشور ما زیاد مهم نیست. این جام برای کشورهای صاحب فوتبال و حرفه‌ای بسیار مهم و معتبر است. باید به این جام اهمیت بیشتری داد. فکر می‌کنم بازی در سطح بین‌المللی بسیار مهم است و برای تیم‌ها قهرمانی در این جام مهم است. اگر اهمیت داده شود این بازی زیبایی زیادی دارد. مثلا امروز برانکو به تعدادی از نفرات خود استراحت داد اما اگر بازی خیلی مهم بود پرسپولیس از همه نفرات استفاده می‌کرد. البته برانکو کار خوبی کرد که با توجه به شناختش از نفت و مشکلاتی که این تیم داشت به تعدادی از نفرات خود استراحت داد.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین