اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۰۰۳
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما از بازی ذوب‌آهن سال گذشته دریافتی نداشتیم و به این شرایط اعتراض داریم.
۰۳:۴۰ - ۳۱ تير ۱۳۹۶
وانانیوز|  سید جلال حسینی بعد از قهرمانی پرسپولیس در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین شرایط خودش اظهار داشت: متأسفانه از نظر پزشکی در حد صفر هستیم و من کمرم دچار مشکل بود و کمی روی آن کار کردیم، اما بدتر شده است. متأسفانه شبانه برای من وقت ام آر آی گرفتند و همین حالا که با شما صحبت می‌کنم نمی‌رسم که به مرکز عکسبرداری بروم. اتفاقاً باید تنهایی به مرکز عکسبرداری بروم، اگر امشب نشد فردا، و فردا نشد، پس فردا و پس فردا هم نشد، چند روز دیگر به عکسبرداری می‌روم.

کاپیتان پرسپولیس  در خصوص مشکلات مالی تیمش گفت: من فقط امیدوارم مشکلات ما حل شود. بعد از بازی با ذوب‌آهن سال گذشته، دریافتی نداشتیم ولی می‌بینم که بعضی رسانه‌ها می‌نویسند که ما پول گرفته‌ایم. از طرف دیگر الاهلی هر روز قوی‌تر بسته می‌شود و با امکانات خوب آماده بازی در آسیا است ولی ما هنوز دچار مشکل هستیم.

حسینی در پاسخ به این سوال که چقدر طلبکارید، گفت: من در مورد عدد و درصد حرف نمی‌زنم ولی منتظر تصمیم باشگاه هستیم. شرایط بسیار سخت است ولی به خاطر مردم حرف نمی‌زنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اعتصابی در کار است، گفت: اعتراض با اعتصاب فرق می‌کند، ما به این مسئله اعتراض کردیم و متأسفانه تا چیزی می‌شود می‌گویند اعتصاب کردند. بهتر است فرق اعتراض با اعتصاب را بدانید.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری