اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۵۹۴۷
سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاخیر در محل تمرین تیمش حاضر شد.
۲۰:۰۸ - ۳۰ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| تمرین امروز استقلالی‌ها در کمپ مرحوم ناصر حجازی از ساعت 18:30در حالی برگزار شد که حدود 300 تماشاگر علاقه‌مند به استقلال نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی تیمشان شدند.

* علیرضا منصوریان امروز با 20 دقیقه تاخیر در محل تمرین حاضر شد. پیش از شروع تمرین محمد خرمگاه در غیاب علیرضا منصوریان در جمع بازیکنان حاضر شد و دقایقی برای آنها صحبت کرد.

*هنگامی که منصوریان وارد زمین شد به شدت توسط تماشاگران مورد تشویق قرار گرفت.

* دروازه‌بان‌های استقلال زیرنظر بابازاده به صورت اختصاصی تمرین کردند.

* محمد نوازی و بهتاش فریبا در تمرین امرو حضور داشتند.

* محسن کریمی که به تازگی کتف خود را عمل کرده با دستی بانداژ شده وارد کمپ شد و هنگام ورود به زمین مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

* فرشید باقری،‌ لئوناردو پادوانی و مگویان که به تازگی از بند مصدومیت رها شدند به صورت اختصاصی و جداگانه در کنار زمین به تمرین پرداختند.

* فرشید اسماعیلی که روز گذشته با لباس شخصی در محل تمرین حضور داشت امروز هم با آبی‌پوشان تمرین نکرد و بعد از چند دقیقه حضور در زمین راهی رختکن شد. گفته می‌شود وضعیت زانوی ابراهیمی به شکلی است که احتمال غیب وی در بازی با نفت آبادان وجود دارد.

* در حاشیه تمرین امروز استقلال منصوریان از تعدادی از لیدرهای استقلال خواست تا 15 دقیقه پایانی تمرین تماشاگران به بیرون از مجموعه هدایت شوند تا کار تاکتیکی را بدون حضور آنها انجام دهیم.

*در ابتدای تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس بازیکنان به دو دسته نارنجی و آبی تقسیم شدند و زیر نظر مک‌درمورت کارهای تاکتیکی انجام دادند و فوتبال با یک دروازه‌ بازی کردند.در این آیتم منصوریان نظاره‌گر تمرین تیمش بود و نکات لازم را به آنها گوشزد کرد.

* مجتبی جباری هافبک آماده این روزهای استقلال در طول تمرین چندین بار توسط تماشاگران مورد تشویق قرار گرفت.

* در اواخر تمرین امروز آبی‌پوشان علیرضا منصوریان با محسن کریمی بازیکن جوان استقلال عکس یادگاری گرفت.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری