اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۵۸۸۷
سرمربی تیم ملی تیم های پایه وزنه برداری گفت: امیدواریم قهرمانی های سال گذشته در آسیا را امسال دوباره در هر دو رده جوانان و نوجوانان تکرار کنیم.
۰۲:۵۹ - ۳۰ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| محمد حسین برخواه در گفتگویی درباره شرایط وزنه‌برداران جوان و نوجوان در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا گفت: خوشبختانه بچه‌ها در شرایط مطلوبی هستند و امیدواریم عناوین قهرمانی سال گذشته در هر دو رده را امسال هم تکرار کنیم و بتوانیم با دست پر از رقابت‌ها برگردیم.


وی ادامه داد: با توجه به اینکه به تازگی مسابقات جوانان جهان را پشت سر گذاشته ایم افت بچه ها تا حدودی طبیعی بود، اما به گونه ای تمرینات را برنامه ریزی کردیم که خوشبختانه به شرایط خوبی رسیده اند. رکوردهای بعضی از وزنه برداران جوان به گونه ای است که امیدواریم رکوردهایی بهتر از مسابقات جوانان جهان را در آسیا به ثبت برسانند.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان و نوجوانان درباره حریفان ایران تصریح کرد: اطلاع و شناخت دقیقی از شرایط حریفان نداریم، اما حتما قدرتهای آسیا مانند چین، ژاپن، قزاقستان و ازبکستان که از حریفان اصلی ما هستند با تمام توان گام به میدان خواهند گذاشت.

برخواه درباره پشتوانه‌سازی برای تیم ملی بزرگسالان گفت: رکوردهای جوانان کم کم در حال پیشرفت است و به رکورد های بزرگسالان نزدیک می شود. تا یکی دو سال آینده تعدادی از این جوانان به بدنه اصلی تیم ملی بزرگسالان اضافه خواهند شد. تمام تلاش ما هم این است که آنها را در بهترین شرایط تحویل بزرگسالان دهیم، چون این توانایی را دارند تا در بزرگسالان هم مدعی باشند.


وی افزود: خوشبختانه فدراسیون هم سرمایه‌گذاری خوبی روی رده های پایه و پشتوانه سازی انجام می‌دهد و از اهداف اصلی فدراسیون است، اما این موضوع زمان بر و نیازمند صبر است. امیدواریم این حمایت ها ادامه پیدا کند تا در آینده بتوانیم نفرات خوبی را تحویل تیم ملی بزرگسالان دهیم.


انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری