اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۵۷۹۴
مدیر عامل جدید باشگاه ایرانجوان بوشهر گفت:سعید مفتخر به عنوان سرمربی تیم انتخاب و کار جذب بازیکن آغاز شده است.
۲۳:۱۳ - ۲۸ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| علی وزیری در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص وضعیت سهامداری و مدیریتی باشگاه ایرانجوان اظهار داشت: باشگاه ایرانجوان یک باشگاه مردمی است و برابر اساسنامه همه ما سهامداران، مالکیتی نسبت به سهام نداریم و نماینده مردم هستیم. این موضوع در اساسنامه هم قید شده و انکار ناپذیر است.

او ادامه داد:باشگاه ما در قالب موسسه به ثبت رسیده و همه می دانند موسسات ورزشی باید در چارچوب آیین نامه اجرایی قانون تاسیس باشگاه فعالیت کرده و همه اقدامات آنها باید تحت نظر ادارات کل ورزش و جوانان استانها باشد. اداره ورزش استان هر زمان می تواند نسبت به این موسسات و مدیریت آن نظرات خود را اعلام کند و تخطی از خواست کمیسیون ماده ٥ اداره کل ورزش استان می تواند باعث لطمات جبران ناپذیری به باشگاه شود.مدتهاست مجمع عمومی باشگاه تشکیل نشده و از تاریخ پروانه فعالیت باشگاه هم سالها گذشته است. جمعی از سهامداران این موضوع را به اطلاع اداره کل ورزش استان رساندند و خواستار ارشاد شدند. اداره کل هم در نامه ای به مدیریت باشگاه و آقای رجبی صاحب پروانه باشگاه، خواستار برگزاری مجمع شد.

وزیری تصریح کرد:آقای پورکبگانی می توانست در پاسخ به خواسته قانونی اداره کل ورزش استان، مجمع را برگزار کند و هر چه مجمع تصمیم گرفت را بپذیرد.نباید از آرای مجمع بترسیم و نباید خودمان را صاحب منصب مادام العمر فرض کنیم.ایشان نه تنها در این باره اقدامی نکرد بلکه مقابل برگزاری مجمع هم مقاومت کرد و در رسانه های مختلف اعلام داشت که سال قبل مجمع برگزار شده و مجمع مورد درخواست اداره کل ورزش و سهامداران غیر قانونی است.استناد ایشان به مجمعی بود که صورتجلسات آن فاقد امضاهای کامل است.برابر آیین نامه ثبت موسسات باید تغییرات مدیریتی موسسات ظرف یکماه به اطلاع ثبت شرکتها برسد و حتی طی این یکماه هم اگر به اطلاع ثبت شرکتها نرسد اعتباری ندارد.یکماه قانونی آن صورتجلسات سپری شد و به ثبت شرکتها و اداره ورزش ارسال نگردید و خود به خود از درجه اعتبار ساقط شدند.

مدیرعامل ایرانجوان افزود:دوستان اعلام کرده اند مرجع دعوت به مجمع فقط و فقط رییس هیات مدیره است و تا زمانی که او صلاح نداند نباید مجمع برگزار شود. این را نه قانون تجارت می پذیرد نه منطق.نقش نظارتی اداره ورزش هم در آن دیده نمی شود.آن هم در باشگاهی که داعیه مردمی بودن آن را داریم. این بن بست ها باشگاه را از مردمی بودن دور می کند و ما در اساسنامه جدید که به تایید اداره کل ورزش هم رسیده همه این محدودیت ها را برداشته ایم تا بیشتر با مردم و هواداران در تعامل باشیم.حتی برای تشکیل قانونمند کانون هواداران هم راهکار تعیین شده است. اساسنامه ای کاملا منطبق با چارچوب های قانون تجارت و فیفا که سال مالی آن هم با فصل ورزشی فوتبال تطابق دارد.
او ادامه داد: اگر کسی ادعا دارد برای خدمت قدم برمی دارد باید همسو با خواست مردم باشد. من منکر زحمات مدیریت قبلی نیستم و بابت همه زحماتشان هم دست آنها را می فشارم و آنها را به عنوان بازوی همراه خودمان فرض می کنم نه یک اپوزیسیون مخالف و مقابل با باشگاه.
تغییرات قانونی به اطلاع ثبت شرکتها رسیده و ما کارمان را رسماً آغاز کرده ایم.تا دیروز آنها مدیریت کردند و حالا اجازه بدهند دیگران هم دیکته بنویسند و بعد دیکته نوشته شده را تصحیح کنند.
وی در مورد وضعیت تیم گفت:سعید مفتخر سرمربی ماست و کار تمدید قرارداد بازیکنان مدنظر کادر فنی و جذب بازیکنان جدید آغاز شده و از هفته بعد هم تمرینات شروع می شود.
وزیری در پایان اظهار داشت:همه باید تلاش کنند تا ایرانجوان نماینده شایسته ای برای استان باشد.منیت ها گره گشا نیستند و تا هر زمانی که من منتخب هیات مدیره باشم و افتخار خدمت داشته باشم برای اعتلای باشگاه تلاش خواهم کرد .هر زمانی هم اراده هواداران و مدیران غیر از این باشد ردای خدمت در این سمت را از تن خارج می کنم و به عنوان هوادار در خدمت خواهم بود.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری