اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۵۷۶۲
دروازه‌بان سابق تیم فوتبال استقلال بعد از دیدن هم تیمی‌های سابق خود با آنها با شوخی و خنده و کنایه صحبت کرد.
۱۹:۳۶ - ۲۸ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| پایان دیدار پارس جنوبی و خونه به خونه بابل همزمان شد با برگزاری تمرین امروز تیم فوتبال استقلال. به همین علت بعد از پایان بازی، بازیکنان دو تیم با یکدیگر برخوردهای جالبی داشتند. به طور مثال خسرو حیدری با میلاد نوری همبازی سابق خود روبرو شد و برای وی آرزوی موفقیت کرد. همچنین یعقوب کریمی با میلاد نوری به خوش و بش پرداخت.

* علیرضا منصوریان هنگامی که مهدی تارتار را دید با وی خوش و بش کرد و برای دقایقی در کنار این مربی با او به صحبت پرداخت.

* برخورد جالب محسن فروزان با استقلالی‌ها باعث جلب توجه شده بود. گلر سابق استقلال به محض دیدن خسرو حیدری او رادر آغوش گرفت و وقتی پیراهن او را به تن دید گفت این دو ستاره شما ما را کشته است. انشاالله خودم برمی‌گردم و ستاره سوم را با استقلال می‌گیرم!

همچنین فروزان هنگامی که شهباززاده را دید مهاجم آبی‌پوشان را در آغوش گرفت و خطاب به وی گفت این بازیکن را می‌بینید به هیچ تیمی گل نزده اما تا به من می‌رسد یادش می‌افتد گل بزند. فروزان در ادامه مهدی رحمتی را دید و با توجه به اینکه در ارمنستان هم او را دیده بود برای دقایقی با وی گفت‌وگو کرد.

* روزبه چشمی دیگر بازیکنی بود وقتی محسن فروزان را دید و به سمت او رفت و با این بازیکن به صحبت پرداخت.

* تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که بازیکنان مشغول گرم کردن بودند و علیرضا منصوریان به صورت خصوصی مجتبی جباری را کنار کشید و در حالی که با وی قدم می‌زد با هافبک تیمش به گفت‌وگو پرداخت.

تمرین تیم استقلال هم اکنون در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین