اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۵۷۲۷
رانی خدیرا در مصاحبه‌ای گفت که برای انتقال از نایب قهرمان جهان به تیم قعر جدول بوندس‌لیگا با برادر معروف خود همفکری کرد.
۱۶:۵۵ - ۲۸ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| یکی از نقل و انتقالات صورت گرفته در پنجره تابستانی بوندس‌لیگا، انتقال «رانی» برادر سامی خدیرا، ملی‌پوش معروف آلمان و یوونتوس، از تیم آر.ب‌لایپزیگ به آگسبورگ بود.

ستاره جوان و 23 ساله که با تیم لایپزیگ عنوان نایب قهرمان بوندس‌لیگا را کسب کرد به تیم آگسبورگ که تا روز آخر با موضوع پرالتهاب سقوط به دسته دوم مواجه بود، نقل مکان کرد.

ترانسفری که باعث تعجب برخی شد.اما رانی در گفت‌وگویی که با گزارشگر هفته‌نامه اشپورت‌بیلد انجام داد، عنوان کرده با سامی‌، برادر بزرگتر در این مورد مشورت کرده و نظر مساعد گرفته است.

او اظهارداشت:من از پول چشم‌پوشی کردم که بازی‌کنم. وقتی انتخاب آگسبورگ را گفتم، سامی به من تبریک گفت و عنوان کرد انتخابی خوب کرده‌ام.

وی در مورد برادرش به نکته جالب دیگری نیز اشاره کرد.رانی عنوان کرد:سامی و من اغلب می‌نشینم و فیلم بازی‌ها را تحلیل می‌کنیم.این حس را داریم که انجام چنین کاری به ما کمک می‌‌کند. البته درمورد نحوه آنالیز‌ها هم بگویم او اغلب به خاطر یوونتوس در سفر است.فقط شاید شب‌ها در هتل فرصت پیداکند.ما با هم تلفنی مرتب قرار می‌گذاریم. زمانی که یوونتوس چهارشنبه‌ها در لیگ قهرمانان بازی دارد، سه‌شنبه‌ها از طریق اینترنت، با هم در تماس مستقیم از طریق نرم‌افزار هستیم.او در هتل پشت مونیتور می‌نشیند و من در آلمان همین کار را می‌کنم. بعد از 90 دقیقه، با هم تلفنی صحبت می‌کنیم و در مورد حرکت‌های تکنیکی یا تاکتیکی بازیکنان حرف می‌زنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری