اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۵۶۷۹
سرمربی استقلال به احتمال فراوان امروز و بعد از آزمایش پزشکی بازیکنانش لیست خروج خود را رسما اعلام خواهد کرد.
۱۲:۲۰ - ۲۸ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| سرمربی استقلال تا چند روز آینده تکلیف دو بازیکنی را که قرار است از فهرست این تیم خارج شوند، مشخص خواهد کرد. علیرضا منصوریان باید برای فصل جدید لیگ برتر نام دو بازیکن را از فهرست استقلال خارج کند. یکی از بازیکنانی که نام او از لیست خارج خواهد شد محسن کریمی است که تا سه ماه دیگر شرایط بازی را ندارد.


خروج او از لیست استقلال قطعی شده، ولی هنوز تکلیف دیگر بازیکنی که قرار است از فهرست این تیم خارج شود، مشخص نیست. مگویان و یعقوب کریمی دو گزینه‌ای هستند که منصوریان قرار است از بین آنها یک نفر را در لیست خروجی قرار دهد. تا قبل از مشخص نشدن وضعیت رابسون جانواریو، گمانه‌زنی‌ها به این مربوط می‌شد که مگویان از استقلال خواهد رفت، ولی حالا این احتمال وجود دارد که دومین گزینه منصوریان برای رفتن از استقلال یعقوب کریمی باشد.


کادر فنی استقلال معتقد است که این تیم باید در فصل جدید چهار دفاع میانی داشته باشد. آنها اگر مگویان را از لیست خارج کنند فقط سه دفاع میانی خواهند داشت به همین دلیل نظر اکثر اعضای کادر فنی استقلال این است که مگویان در این تیم بماند. ضمن اینکه اگر این مدافع ارمنستانی از استقلال برود طبیعتاً این باشگاه برای پرداخت دستمزد او هم با مشکل مواجه خواهد شد. بر همین اساس یعقوب کریمی گزینه‌ای است که منصوریان به خارج کردن او از فهرست استقلال فکر می‌کند. این درحالی است که آبی‌پوشان در سمت چپ میلاد زکی‌پور و آرمین سهرابیان را در اختیار دارند. به این ترتیب به نظر می‌رسد که استقلالی‌ها قید کریمی‌ها را می‌زند. محسن کریمی و یعقوب کریمی دو بازیکنی هستند که به احتمال زیاد منصوریان برای فصل هفدهم از فهرست استقلالی‌ها خارج می‌کند.


باید دید سرمربی استقلال در نهایت چه تصمیمی می‌گیرد. در این میان یک احتمال هم وجود دارد، اینکه اگر پزشکان استقلال بگویند امید ابراهیمی به بازی‌های نیم‌فصل اول نمی‌رسد این بازیکن از لیست استقلال برای نیم‌فصل اول خارج شود. البته سرمربی استقلال به احتمال فراوان امروز و بعد از آزمایش پزشکی بازیکنانش لیست خروج خود را رسما اعلام خواهد کرد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری