اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۵۶۳۱
سرمربی مقاومت البرز گفت: امروز بازی خوبی بود، فقط داوری مشکل داشت و ما در 2 گل اولی که دریافت کردیم، مطمئنم داور صد درصد اشتباه کرده است.
۲۰:۲۵ - ۲۷ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| مسعود کیانفر در گفت‌وگویی، بعد از بازی تأسیسات دریایی و مقاومت البرز از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال گفت: امروز بازی خوبی بود، فقط داوری مشکل داشت و ما در 2 گل اولی که دریافت کردیم، مطمئنم داور صد درصد اشتباه کرده است.

وی در ادامه گفت: من شخصی نیستم در مورد داوری حرف بزنم و همیشه در صحبت‌هایم از داوری تعریف کرده‌ام ولی امروز واقعاً داوری این بازی به ضرر ما بود و اگر ضعف داوری نبود، شاید نتیجه چیز دیگری رقم می‌خرود.

سرمربی مقاومت البرز گفت: بالاخره بازی تمام شد و ما بازی را واگذار کردیم و به بازی‌های آینده خود امید داریم. تیم مقاومت از بازیکنان جوان و سرباز تشکیل شده و ما در این چند بازی به لحاظ جوان بودن تیم، خیلی ضربه خوردیم و از بدشانسی ما در چند بازی اول با تیم‌هایی بازی داشتیم که مدعی قهرمانی در لیگ هستند.

کیانفر همچنین در مورد وضعیت نابسامان رختکن سالن مسابقات گفت: شما ببینید آیا یک رختکن 4 متری که جای 6-5 نفر بیشتر نیست، ما چگونه باید در آن تعویض لباس و استراحت نماییم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری