اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۵۵۷۰
مهاجم جدید تیم فوتبال آی‌بی‌وی ایسلند گفت: استعدادیاب‌های کشورهای مختلف به ایسلند می‌آیند و بازیکنان مستعد را به کشورهای صاحب فوتبال می‌برند و امیدوارم که بتوانم روزی در لیگ انگلستان بازی کنم.
۱۷:۰۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| شهاب زاهدی در گفت‌وگویی در خصوص حضورش در تیم آی‌بی‌وی ایسلند گفت:‌ خیلی خوشحالم که توانستم به این تیم بیاییم و فوتبالم را در اروپا ادامه دهم. قراردادم با این تیم یک ساله است و با دادن پول رضایت‌نامه به باشگاهپرسپولیس موفق شدم به صورت قطعی از این تیم جدا شوم. امیدوارم به عنوان نماینده فوتبال ایران و باشگاهپرسپولیس عملکرد خوبی در تیم جدیدم داشته باشم.

وی ادامه داد: من بعد از چند جلسه که در تمرینات آی‌بی‌وی‌ حاضر شدم در نهایت نظر مساعد سرمربی تیم را جلب کردم. باید بگویم فوتبال در ایسلند هواداران خاص خودش را دارد و مربیان زیادی از کشورهایی مثل انگلستان و سایر کشورهایی که فوتبال دارند به اینجا آمده و استعدادها را جذب می‌کنند. من هم امیدوارم آنقدر خوب کار کنم که این اتفاق برایم بیفتد. چیزی که هست این است که خودم علاقه زیادی دارم تا بتوانم در لیگ انگلستان بازی کنم.

بازیکن سابقپرسپولیس خاطرنشان کرد: تمریناتم را با تیم جدیدم آغاز کردم. 2 روز قبل هم تیم ما یک بازی داشت اما به دلیل اینکه آی‌تی‌سی من هنوز صادر نشده بود به همین دلیل نتوانستم در این بازی به میدان بروم. اما الان خوشبختانه مشکلم حل شده است و دیگر منعی برای بازی کردن ندارم.

زاهدی در پایان افزود: ما 2 بازی دیگر در جام حذفی بازی داریم و اگر این 2 بازی را ببریم و قهرمان جام حذفی شویم سال آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کنیم و این فوق‌العاده است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین