اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۵۵۵۵
احتمالاً دو تيم پرسپوليس و نفت تهران روز 30 تير در استاديوم آزادي به مصاف يكديگر خواهند رفت.
۱۶:۰۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| در همين راستا خبر ورزشی با 3 سؤال به سراغ 3 بازيكن كليدي پرسپوليس رفته است كه سابقه بازي در نفت تهران را دارند.

1- علي كريمي گفته است اگر بدهي‌هاي قبلي نفت تهران به بازيكنان طلبكار تسويه نشود، ‌ضربه مي‌خوريم چون آه و نفرين پشت سر تيم خواهد بود؛ نظر شما چيست؟

2- آيا فدراسيون فوتبال برخورد قاطعانه‌اي با باشگاه‌هاي بدهكار دارد؟

3- براي بازي مقابل نفت تهران در سوپرجام كشور چقدر انگيزه داريد؟

سيدجلال حسيني: خارجي بوديم، به فيفا شكايت مي‌كرديم

كاپيتان پرسپوليس به سؤالات ما اينچنين جواب مي‌دهد:

1- علي كريمي دوست و همبازي قديمي من و خيلي مرد است. او هميشه حرف حق را مي‌زند و اين ‌بار هم درست گفته. پشت سر نفت تهران آه و نفرين خانواده بازيكنان و كساني است كه براي اين تيم زحمت كشيده‌اند و با وجود آن كه دوست دارم علي كريمي در امر مربيگري نتيجه بگيرد اما با اين شكل باشگاهداري و مشكلات موجود واقعاً سخت است.

2- شكايت كرديم اما چه شد؟ بي‌فايده است. هيچ‌كس رسيدگي نمي‌كند و جالب است به چنين تيمي كه به عالم و آدم بدهكار است، اجازه فعاليت مي‌دهند. متأسفانه آن اراده لازم براي برخورد با تيم‌هاي بدهكار وجود ندارد و اگر ما هم خارجي بوديم و به فيفا شكايت مي‌كرديم، مي‌توانستيم پول خودمان را از طريق فيفا بگيريم اما اينجا چنين امكاني وجود ندارد.

3- هم انگيزه دارم و هم عصباني هستم كه مسئولان اين باشگاه به رغم اين همه بدهي صاف صاف راه مي‌روند، توي چشم ما نگاه مي‌كنند و قرار است جلوي ما هم براي كسب سوپرجام رقابت كنند. متأسفانه رفاقت با علي كريمي دست من را بسته و نمي‌توانم خيلي حرف‌ها را بزنم اما... بگذريم!

***

وحيد اميري: نفت تهران بايد به دسته پايين‌تر برود، نه سوپرجام!

وحيد اميري، بازيكن مصدوم و بي‌حاشيه پرسپوليس هم كه از نفت تهران طلبكار است، در اين رابطه گلايه‌هايي دارد:

1- دست علي‌آقا (كريمي) درد نكند كه با وجود نشستن روي نيمكت نفت تهران حرف دل ما را زد. خدا جاي حق نشسته. من خودم چند سال در نفت تهران زحمت كشيدم. اين تيم را به كمك همبازيان و مربيانم به سطح اول فوتبال ايران رسانديم و دست آخر به جاي تشكر، پول‌مان را هم بالا كشيدند. من هم حرف آقاي كريمي را تكرار كرده و مي‌گويم پشت سر نفت تهران، نفرين است.

2- اگر عدالتي باشد، نبايد به چنين تيم‌هايي اجازه فعاليت بدهند، حتي نبايد بگذارند چنين تيم بدهكاري در سوپرجام بازي كند اما تاكنون چنين برخوردي را نديديم. ما جلساتي هم با آقاي تاج برگزار كرديم كه منجر به وصول طلب‌مان نشد.

3- هنوز كه نمي‌دانم مي‌توانم روز 30 تير براي پرسپوليس بازي كنم يا نه! من زير نظر كادر پزشكي پرسپوليس تمرين مي‌كنم ولي آنقدر از نحوه برخورد نفتي‌ها دلخور هستم كه حتي انگيزه روبه‌رو شدن با تيم سابق را هم در ما كشته‌اند!

***

عليرضا بيرانوند: جلوي نفت دوبله انگيزه دارم

اما بشنويد از عليرضا بيرانوند كه ديروز در فرودگاه به 3 پرسش ما با ناراحتي پاسخ داد:

1- زبان‌مان مو درآورد از بس در مورد طلب‌هاي خود از نفت تهران حرف زديم و مصاحبه كرديم. شايد حرف علي‌آقا كريمي، مسئولان اين باشگاه را به خود بياورد كه حق و حقوق ما را بدهند. خود من حدود يك ميليارد تومان از نفت تهران طلب دارم اما آن را خورده‌اند و يك آب خنك هم رويش! متأسفانه برخي تصور مي‌كنند ما فوتباليست‌ها پول پارو مي‌كنيم و وضع مالي‌مان توپ است در حالي كه هر كدام از ما خرج چند خانواده را مي‌دهيم. ما بچه پولدار نيستيم و بايد مراقب خانواده و اطرافيان خود باشيم. به جرأت مي‌گويم آه و ناله اين آدم‌ها پشت سر نفت تهران است.

2- به هر حال فدراسيون متولي فوتبال است. بايد قدرت داشته باشد جلوي فعاليت امثال نفت تهران را بگيرد اما متأسفانه تاكنون چنين اتفاقي نيفتاده است. من شخصاً با آقاي تاج صحبت و خواهش كردم پيگير اين ماجرا باشد. با اين حال هنوز دنبال طلب‌هايم بايد بدوم و درباره‌اش حرف بزنم!

3- پرسپوليس براي هر بازي در فصل جديد انگيزه دارد و به شخصه جلوي نفت تهران دوبله انگيزه دارم ولي كاش به چنين تيم‌هايي اجازه حضور در سوپرجام يا ليگ برتر را نمي‌دادند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین