اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۵۵۴۳
مسئول ستاد هماهنگی برنامه ریزی جام جهانی 2018 روسیه در فدراسیون فوتبال گفت: وزیر ورزش و همچنین دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور تأکیدات ویژه‌ای نسبت به حمایت از تیم ملی فوتبال داشتند.
۱۵:۰۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| حمیدرضا آصفی در گفت‌وگویی، درباره آخرین هماهنگی‌ها به منظور حضورر تیم ملی و هواداران در جام جهانی روسیه گفت: خوشبختانه تیم ملی ایران به عنوان یکی از اولین‌ تیم‌ها به جام جهانی صعود کرده و مسجل شدن حضور زودهنگام ایران در روسیه این فرصت را به مسئولان امر می‌دهد تا بتوانند تا سال آینده که جام جهانی برگزار می‌شود نهایت بهره‌برداری را از فرصت باقیمانده ببرند.

وی افزود: در این شرایط لازم بود هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌ها و ارگانهای ذیربط انجام شود تا بتوانیم از ظرفیت‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و توریستی حداکثر استفاده را به عمل بیاوریم تا بتوان از حضور حداکثری هواداران داخل و خارج از کشور در این فرصت به نحو احسن بهره‌برداری کنیم.

مسئول ستاد هماهنگی برنامه ریزی جام جهانی 2018 روسیه در فدراسیون فوتبال افزود: روسیه چند ویژگی شاخص دارد که از جمله آنها می‌توان به نزدیکی این کشور به ایران اشاره کرد ضمن اینکه روابط سیاسی خوبی بین دو کشور حاکم است. از سوی دیگر می‌توان از ظرفیت توریست پذیری این کشور و حضور ایرانیان در خلال جام جهانی در روسیه اشاره کرد که همه اینها برای ما امتیاز بزرگی به شما می‌رود.

آصفی با اشاره به جلسه روز گذشته در خصوص اینکه چه ارگانهایی در این جلسه حاضر بودند، گفت: ارگانها و نهادهایی مانند وزارت امور خارجه، وزارت کشور، وزارت ارشاد، سازمان جهانگردی، سازمان گردشگری و میراث فرهنگی، سازمان ارتباطات و صدا و سیما در این جلسه حضور داشتند ضمن اینکه این جلسات کمک می‌کند تا برنامه‌ریزی خوبی طی یک‌سال آینده داشته باشند و بتوانیم تعامل و همفکری خوبی با این ارگانها بعمل بیاوریم. دیروز اولین جلسه در همین راستا برگزار شد و مقرر شد تا در یکسال باقیمانده با ایجاد زیرمجموعه‌ها و زیرگروه‌های مختلف بتوان بهترین برنامه‌ریزی را انجام داد.

سخنگوی سابق وزارت امور خارجه یادآور شد: در گذشته نیز 2 جلسه را با مسئولان هیأت دولت و وزارت ورزش برگزار کردیم و وزیر ورزش و همچنین دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور تأکیدات ویژه‌ای نسبت به حمایت از تیم ملی داشتند و اعلام کردند باید درخصوص این ظرفیت به وجود آمده در راستای شادی و نشاط اجتماعی به نحو احسن بهره‌برداری لازم صورت بگیرد.

آصفی درباره برنامه‌های تیم ملی تأکید کرد: فعلاً اولین دیدار قطعی برای تیم ملی، دیدار با روسیه خواهد بود که در همین راستا مهدی تاج به منظور مشخص شدن جزئیات آن و همچنین بسته شدن قرارداد همکاری با مسئولان فدراسیون روسیه در راستای حضور در جام جهانی به این کشور سفر خواهد کرد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا برای برنامه‌های تیم ملی مشکل مالی وجود نخواهد داشت، گفت: خیر، مشکل مالی در این زمینه نخواهیم داشت.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری