اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۵۳۹۷
بازیکنان تیم سانتافه کلمبیا به دلیل سوءاستفاده جنسی به دادگاه احضار شده‌اند.
۱۷:۰۰ - ۲۶ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| دادگاه ملي كلمبيا اعلام كرد بازپرسي‌ها از تعدادي از بازيكنان باشگاه ايندپندنته سانتافه شهر بوگوتا را آغاز كرده است. دليل اين بازپرسي، شكايتنامه‌اي است كه نسبت به 6 بازيكن اين باشگاه به خاطر سوءاستفاده جنسي به دادگاه ارسال شده است. طبق شكايت انجام شده اين بازيكنان بعد از جشن قهرماني‌شان در سوپرليگ سال 2017 كه در روز 31 ژانويه و مقابل باشگاه مدلين به دست آمد، مرتكب اين اقدام خلاف شده‌اند.

طبق بيانيه منتشره، دادگاه به جمع‌آوري مداركي در اين رابطه پرداخته و گويا اين اتفاق بين روزهاي 31 ژانويه و 1 فوريه سال 2017 رخ داده و تعدادي از بازيكنان اين تيم از يك خانم كارگر سوءاستفاده جنسي كرده‌اند.

روزنامه كلمبيايي ال‌اسپكتادور هم با نشر اين شكايت‌نامه در شماره روز جمعه‌‌اش به بازتاب اين خبر پرداخت و ايوان مخيا، خبرنگار ورزشي كلمبيايي در برنامه راديويي نبض فوتبال كه از راديو كاراكول پخش مي‌شد اعلام كرد باشگاه سانتافه حدود 522 هزار يورو براي تضمين مسكوت ماندن اين خبر پرداخت كرده بوده و بحث يك رسوايي جنسي با كارگران درميان است.

بعد از آنكه اين كارگر خانم شكايتش را به دادگاه ارائه كرد، برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده براي بررسي‌هاي تكنيكي و علمي انجام شد و شاهدان عيني روايت‌هايشان را مطرح كردند و همه اينها به دادگاه كمك زيادي كرد تا 6 فوتباليستي كه در اين اقدام كثيف دست داشتند شناسايي شوند. 3 تا از اين 6 بازيكن در بازار نقل و انتقالات تابستاني، باشگاه سانتافه را ترك كرده بودند. يكي از مقامات دادگاه در اين باره گفته: «بازپرسي از اين بازيكنان به اين منظور انجام مي‌شود كه مشخص شود آيا اين رسوايي جنسي انجام شده است يا خير و اينكه هريك از اين بازيكنان تاچه اندازه در اين اقدام نقش داشته‌اند.»

سران باشگاه ايندپندنته سانتافه هم با انتشار بيانيه‌اي به صورت رسمي بي‌اطلاعي‌‌اش از آنچه رخ داده را ابراز نموده و هرگونه اقدام خلاف قانون از سوي هريك از افراد مرتبط با اين باشگاه را تقبيح و محكوم نمود. بخشي از اين بيانيه كه به امضاي سسار پاسترانا، رئيس باشگاه رسيده مي‌خوانيم: «ما از بازپرسي‌هايي كه توسط دادگاه انجام مي‌شود حمايت مي‌كنيم و كاملاً به تصميم آنها احترام مي‌گذاريم.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین