اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۵۳۸۹
کار اسپانسر استقلال و پرسپولیس به جایی رسیده که دیگر حتی رسانه ملی را هم تهدید می‌کند!
۱۶:۲۰ - ۲۶ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| اسپانسر جنجالی استقلال و پرسپولیس که حکم کرده ترکیب این دو تیم در دربی 85 باید توسط هواداران اعلام شود و تعداد تعویض ها را هم به عدد 4 رسانده و بدتر از همه، دقایق تعویض را هم مشخص کرده، حالا رسانه ملی را هم تهدید می کند.

علیرضا شیرازی نماینده اسپانسر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در نشست خبری دربی 85 اعلام کرد که اگر دربی از صدا و سیما پخش نشود به دنبال پخش این بازی از شبکه‌های ماهواره‌ای می‌روند.
او گفت: بحث تبلیغات این مسابقه و مشارکت هواداران موضوع مهمی بود، ما مذاکراتی انجام دادیم و عقد قرارداد حدود ۳ هفته به طول انجامید که این موضوع باعث شد زمان از دست برود. حدود ۲ هفته قبل بود که مدیران پرسپولیس و استقلال قراردادشان را با صدا و سیما امضاء کردند هرچند که صدا و سیما آنطور که باید و شاید همکاری نکرده است و این موضوع ما را نگران کرده است. قراردادی که منعقد شده به سود صدا و سیماست و ما بنا به مصلحت کشور و اینکه هواداران ایرانی در داخل کشور بتوانند این بازی را ببینند ترجیح دادیم که این بازی از تلویزیون ایران پخش شود اما صدا و سیما تا امروز به تعهداتی که داده عمل نکرده و اگر این قضیه ادامه پیدا کند باید فکر دیگری کنیم! به طور مثال شورای بازبینی صدا و سیما ایراد گرفته که چرا بالای لوگوی پرسپولیس ستاره دارد! این مسائل کارشکنی است و شاید می‌خواهند تا شب آخر این موضوع را طول بدهند تا بازی را رایگان پخش کنند. ما تا امروز و فردا تصمیم نهایی را در این‌باره می‌گیریم. حتی ۱۰ قسمت هم آماده کرده بودیم که می‌توانست جزء برنامه‌های پر بیننده صدا و سیما قرار بگیرد و از کنار همین برنامه‌ها صدا و سیما می‌توانست درآمد خوبی کسب کند. البته در حیطه صدا و سیما نیست که بخواهد بگوید ستاره در بالای لوگو باشد یا نباشد اما اگر در شبکه‌های داخلی این بازی را پخش نکنیم به دنبال پخش آن در شبکه‌های ماهواره‌ای خواهیم رفت که پول بیشتری هم بابت پخش این بازی می‌دهند.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری