اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۵۳۵۲
هرچند برخی کارشناسان، تیم فوتبال سپاهان را هم به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ هفدهم قلمداد می‌کنند اما این تیم عملکرد خوبی در نقل و انتقالات نداشته است.
۱۳:۴۰ - ۲۶ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| با انتخاب زلاتکو کرانچار با کارنامه فوق العاده ای که دارد سپاهان خیلی ها در اصفهان و البته در کل کشور را امیدوار کرد که روزهای معمولی بودن این تیم تمام شده و روزهای بهتری در راه است و طوفان زرد دوباره همان سپاهانی می شود که همیشه به عنوان یک قطب اثرگذار در دو دهه اخیر حضور داشت.

در واقع انتخاب اولیه فوق العاده بود اما در ادامه سپاهان نتوانست در نقل و انتقالات ابزاری را که برای کورس قهرمانی لازم هستند را به کرانچار واگذار کند. سپاهان که نگاه ها را به خود جلب کرده بود خیلی زود حاج صفی مهمترین مهره خودش را از دست داد. جباروف را هم به استقلال باخت، شجاع خلیل زاده را هم به پرسپولیس واگذار کرد تا دوباره نگاه ها به سوی قرمز و آبی پایتخت بچرخد.

مصدومان و بلاتکلیف ها
در ادامه سپاهان با مصدومیت بهترین خرید خودش مواجه شد تا کرانچار سرگیجه بگیرد. آنها سعید آقایی را مصدوم می بینند و البته که درجه مصدومیت این بازیکن هنوز مشخص نیست اما وقتی این مصدومیت در کنار مصدومیت مسعود حسن زاده قرار می گیرد و وضعیت مروان حسین هم اصلا مشخص نیست باید برای کرانچار و سپاهان نگران بود.

نه آنقدر نگران که این تیم را بحران زده بدانیم اما آنقدر نگران که باز هم در کورس قهرمانی نباشد و یک تیم معمولی باشد که کسی با آن کاری ندارد. سپاهانی ها یک مدافع برزیلی هم گرفته اند که باید دید می تواند مثل شجاع برای سپاهان کار کند یا نه اما به هر حال باید تاکید کرد که کرانچار تا این لحظه به آرزوهایش در سپاهان نرسیده است و آنچه دارد بازیکنانی جوان و احتمالا با پتانسیل است. این را هم فراموش نکنید که ساسان انصاری هم در دو هفته ابتدایی لیگ با سپاهان نخواهد بود و البته وضعیت مهدی شریفی هم مشخص نیست و بعید است که این بازیکن هم بتواند تا نیم فصل در کنار سپاهانی ها باشد.

ظرفیت کرانچار و جوان ها
کرانچار در روزهای آخر لیگ سال گذشته آمار فوق العاده ای را از خود در سپاهان به جا گذاشت و در هفت بازی آخر لیگ قهرمان شد اما حالا معلوم نیست با چه سپاهانی طرف هستیم، سپاهانی که از بازیکنانی معمولی ظرفیت بالاتری را بازی می گیرد یا سپاهانی که در ادامه طی روزهای آینده از معمولی بودن به سمت یک مدعی قهرمانی حرکت می کند؟

به هر حال امروز با این ابزار شاید نتوان این تیم را در کورس قهرمانی دانست مگر اینکه کرانچار و بازیکنان ظرفیتی بالاتر از اندازه از خود نشان دهند.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری