اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۵۲۹۳
استقلال بايد فهرست نفرات خود را تعديل كند از همين‌رو در روزهاي گذشته نام‌هايي بر سر زبان‌ها افتاد و بازيكنان مازاد معرفي شدند كه با شرايط حاكم بر تيم قابل پيش‌بيني هم بود
۲۰:۵۵ - ۲۵ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| فرشيد باقري خريد پر سرو صداي فصل گذشته استقلال كه رقم قرارداد او با باشگاه جنجال‌هاي فراواني به راه انداخت و كار را به دخالت وزير وقت ورزش و جوانان كشاند بعد از فصل پر‌فراز و نشيبي كه در ليگ برتر سپري كرد در هفته‌هاي پاياني فصل به خصوص در ليگ قهرمانان آسيا شرايطي پيدا كرد كه بيشتر از هميشه قابليت‌هاي خود را به رخ بكشد. هفته‌هايي كه نه تنها با حضور باقري در تركيب اصلي توأم بود بلكه گلزني‌هاي او را نيز در پي داشت تا منصوريان صراحتاً به تمجيد از اين بازيكن پرداخته و مدعي بها دادن بيشتر به هافبك خود شود اما نقل و انتقالات گسترده استقلال در تابستان بار ديگر عرصه را بر فرشيد باقري و پستي كه در آن تبحر دارد تنگ‌تر كرد تا جايي كه حالا خبر مي‌رسد بار ديگر پروسه جدايي قريب‌الوقوع اين بازيكن از استقلال روي ميز قرار گرفته و يكي از باشگاه‌هاي متمول شهرستاني در صدد امضاي قرارداد با اين بازيكن است. سپاهان كه در پروسه سرور جپاروف بدجوري به استقلال باخت حالا بدش نمي‌آيد با ارائه پيشنهادي وسوسه‌كننده زمينه انتقال فرشيد باقري را به جمع زردپوشان فراهم كند، بازيكني كه مي‌تواند خواسته‌هاي زلاتكو كرانچار در ميانه ميدان را برآورده كند. مربي كروات بعد از بازي تداركاتي با تراكتورسازي صراحتاً از كمبودهاي خود در بخش بازيسازي صحبت كرد و مدعي شد به زودي بازيكني جذب تيم خواهد شد كه تمام دغدغه‌هاي او را برطرف خواهد كرد. فرشيد باقري كه در اردوي استقلال هم چندان با انگيزه نشان نداد و بيشتر جلسات تمريني را به خاطر آسيب‌ديدگي از دست داد با ترافيك شديد در ميانه ميدان استقلال قطعاً تمايل چنداني به ماندن در اين تيم ندارد چون خوب مي‌داند با حضور نفراتي مثل اميد نورافكن، فرشيد اسماعيلي، روزبه چشمي، اميد ابراهيمي، سرور جپاروف و حتي مجتبي جباري قطعاً كار آساني براي بازي نخواهد داشت از همين‌رو براي فرار از نيمكت‌نشيني بدش نمي‌آيد به پيشنهاد سپاهان پاسخ مثبت داده و چمدان‌هاي خود را براي كوچ به نصف جهان ببندد.

انتقالي كه از دو جهت براي استقلالي‌ها اهميت دارد اول اينكه جدايي فرشيد باقري دغدغه آنها براي خالي كردن فهرست بزرگسالان تيم را به حداقل مي‌رساند دوم اينكه با تمايل شديد سپاهان براي خريد اين بازيكن پول خوبي به خزانه باشگاه براي صدور رضايتنامه باقري واريز خواهد شد تا بخشي از مشكلات مالي برطرف شود. پيش از فرشيد باقري، مسئولان سپاهان هرچه تلاش كردند تا با بازيكناني همچون كمال كاميابي‌نيا، علي كريمي و... قرارداد ببندند به نتيجه‌اي نرسيدند و حالا تمام اميد آنها به خريد بازيكن بعضاً نيمكت‌نشين استقلال دوخته شده است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری