اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۵۱۹۱
حداقل 20 جا به جایی در رختکن استقلال، تیم منصوریان را به پرترافیک ترین تیم تابستان فوتبال ایران تبدیل کرده است.
۱۳:۲۰ - ۲۵ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| تغییرات حداقلی استراتژی منصوریان برای فصل نقل و انتقالات بود؛ استراتژی که سرمربی استقلال بارها در گفت و گوهای خود به آن اشاره کرد و گفت که استقلال تغییرات زیادی را نخواهد داشت.

با این وجود سرمربی استقلال بعد از شکست برابر العین اندکی نظرات خود را تغییر داد و گفت که آبی ها برای فصل پیش رو 3 یا 4 بازیکن بین المللی جذب خواهند کرد و لیست خروجی این تیم نیز بسیار کم خواهد بود؛ اتفاقی که با شروع فصل نقل و انتقالات به شکل دیگری رخ داد.


آبی پوشان حسن بیت سعید، سجاد شهباززاده، مجتبی جباری، پژمان منتظری، داریوش شجاعیان، روزبه چشمی و سرور چپاروف را به لیست بازیکنان بالای 23 سال خود اضافه کردند تا 7 بازیکن بزرگسال را جذب کرده باشند. لیست ورودی های استقلال از نظر منصوریان شامل سه بازیکن بین المللی به نام های جباری، منتظری و چپاروف است تا وزن نیمکت و رختکن این تیم بالاتر برود.


کاوه رضایی، بهنام برزای و میعاد یزدانی بازیکنان بالای 23 سال این تیم هستند که تا به امروز از لیست استقلال خارج شدند و البته آبی ها حداقل باید دو بازیکن دیگر را از لیست خارج کنند تا لیست 18 نفره آنها تکمیل شود و با این اتفاق خروجی های منصوریان به عدد 5 خواهد رسید تا 12 ورود و خروج در پرونده آبی ها ثبت شود.


لیست زیر 23 ساله های استقلال نیز تغییرات زیادی داشته است. آرمین سهرابیان از سپاهان و مهدی قائدی از ایرانجوان بوشهر سرشناس ترین ورودی های این لیست به شمار می روند. همچنین محمدجواد محمدی، سجاد آقایی، حسین حیدری و امیرحسین شیخ الاسلامینیز به لیست بازیکنان جوان استقلال از دیگر تیم ها اضافه شدند تا منصوریان در این رده نیز 6 بازیکن را به لیست خود اضافه کند.


13 بازیکن ورودی استقلال در کنار 5 بازیکن خروجی باعث شده تا استقلالی ها 18 جا به جایی در فصل نقل و انتقالات داشته باشند و این عدد با 2 خروجی استقلال به 20 خواهد رسید تا جا به جایی های آبی ها بیش از تمامی تیم های لیگ برتری باشد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین