اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۵۱۳۶
مربی اسبق پرسپولیس گفت: تیمی که در دربی آلمان بازنده شود غرورش جریحه‌دار شده و لیگ را با انگیزه مضاعفی آغاز می‌کند.
۰۴:۴۲ - ۲۵ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| ناصر محمدخانی در گفت‌وگویی، در مورد برگزاری دربی دو تیم پرسپولیس و استقلال در آلمان گفت: این بازی فرصت خوبی برای هواداران دو تیم در خارج از ایران است تا این بازی را از نزدیک ببینند. ایرانیان مقیم خارج که سالهاست نتوانستند دو تیم پرسپولیس و استقلال را از نزدیک مشاهده کنند می‌توانند در این بازی حاضر شوند و از بازیکنان محبوبشان عکس و امضاء بگیرند ضمن اینکه محک خوبی هم برای هر دو تیم است و می‌توانند بازیکنان جدیدشان را آزمایش کنند.

مربی اسبق پرسپولیس تصریح کرد: دو تیم نباید از انجام این بازی بترسند زیرا این یک مسابقه دوستانه است و به قول علی پروین غم و شادی برد و باخت دربی فقط یک روز است و همه چیز بعد از آن تمام می‌شود. پرسپولیس بعد از این بازی هم باید در سوپرجام یک مسابقه سخت با نفت تهران برگزار کند.

محمدخانی در مورد اینکه برخی می‌گویند بازنده دربی در آلمان تبعات زیادی در شروع فصل خواهد داشت، گفت: من این نظر را قبول ندارم. 25 سال در پرسپولیس بازی و مربی‌گری کردم اصلاً دوست ندارم درمورد باخت پرسپولیس در این بازی فکر کنم اما به نظر من تیمی که دربی آلمان را ببازد غرورش جریحه‌دار می‌شود و بازیکنان آن با انگیزه مضاعفی لیگ را شروع می‌کنند. آنها برای آنکه خودشان را به هوادارانشان ثابت کنند لیگ را با قدرت شروع می‌کنند تا به هوادارانشان بگویند آن یک بازی دوستانه بود و آنها برای قهرمانی لیگ می‌آیند.

بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد دیدار سوپرجام با نفت تهران که علی کریمی سرمربی این تیم است، گفت: بازی برای هر دو تیم سخت است، علی کریمی هم سالها در پرسپولیس بوده و می‌داند با چه تیمی باید بازی کند. کریمی اولین فصل مربی‌گری‌اش را سپری می‌کند اما او سالها تجربه بازی در سطح اول فوتبال را داشته و این تجربه به او کمک خواهد کرد.

محمدخانی در مورد اینکه استقلال و پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات چگونه یارگیری کرده‌اند، گفت: هواداران دو تیم نباید به این توجه کنند که استقلال 6-7 بازیکن گرفته و پرسپولیس 3-4 بازیکن، بلکه هر دو مربی یعنی منصوریان و برانکو براساس نیازهایشان و سیستمی که می‌خواهند در تیم اجرا کنند بازیکنان مورد نظرشان را گرفته‌اند.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری